22/08/2026
Team PGR STALWARTS 4th Anniversary Celebration π₯ππ
Thank you always Sir Coach PGR ...sa kanunay sa sakripisyo, effort ug pagpangga sa team ...thank you for everything nga gibuhat nimo para sa team....gi appreciate namo na tanan ..we love you π
To Saren Fam.... salamat sa kanunay pag abag sa team π€
Insert lang ang uban members nga wala kalugar π©΅ ug salamat sa mga members nga nitabang ug nitambong β€οΈ
πΈ Zusit π€π
11/01/2026
It's not the team with the best PLAYERS that win. It's the players with the BEST TEAM that WINS !
-SIR COACH PGR -
Congratulations team ππ PGR STALWARTS U17 πβ€οΈπ§Ώ We're so proud of you all labina Si Sir Coach PGR ..Nice game padayun rata perme layo na pero layo pa ...
Special thanks to our Asst coach Mike and thank you also Marcelino sa pagpahiluna namo salamat pod Sk chairman of Tigbao , Chairman Rae Javier Man - on and Brgy Captain of Tigbao Kap Narnel Jamoner salamat kaau ninyu sa pag accommodate ug salamat sa invitation nga maka exhibition sa inyung Liga .. salamat kaau ..god bless . .
Nice Game Tigbao π
97-73
Above all , All glory to God ππβ€οΈ
09/01/2026
Wag mong isipin yung hirap at pagod , isipin mo Yung dahilan kung bakit Ka nagsusumikap. πβ€οΈ
-SIR COACH PGR -
π§Ώ
Thank you mike sa asst π€π
16/11/2025
" Leave everything on the court . No excuses , just ex*****on "
-SIR COACH PGR -
π
π€
21/10/2025
Keep grinding until your weakness becomes your weapon..
-SIR COACH PGR -