30/08/2026
Since Davao man diay ang epicenter sa tanan, nara oh. Ako nay nag update sa map sa Pilipinas. ππΌ
Road to debt free! ππΌ
30/08/2026
Since Davao man diay ang epicenter sa tanan, nara oh. Ako nay nag update sa map sa Pilipinas. ππΌ
Kinsay gusto pa ug more Free Workshops? Humana taβs mga Teachers. Pero balikan nato sila puhon.
Unsa napud na industry atong daninon? Haha
30/08/2026
Grabehang baha yarn pasaka padulong North. π΅βπ«π΅βπ«
29/08/2026
Our slow Sunday Morning. β€οΈ
29/08/2026
Unsa ba diay ning maka Subscribe man tag ahat aning mga Ai Shorts kay magkabuang tag pangita asa ang next episode.
Tabaaaang!
29/08/2026
Ganina gawas sa simbahan while waiting sa bunyag, nagkig chika-chika ko sa tindera sa usa ka sidewalk vendor.
* Dugay naka diri Nay?
- Oo D**g. 26 years napud kaloy-an sa Ginoo
* Hala dugaya na diay no?
ββ
Na remember lang nako.
When I was in Highschool naa pud mi tindahan gawas sa UCCP Church. Sa Legaspi St. Sidewalk pud. Gina pa bantay pud ko.
Human kanang ganing mga edara kay Dyahe kaayo magbantay. Murag gyud ug buang. Ulaw-ulaw mag bantay kay ma-agihan kos akong mga classmate.
Naa pa gyuβy usahay na kadlawon ako ang ma komprahon ug baligya sa Bankerohan (Public Market diri sa amo) tapos kanang pa uli ko karga ang nga dagko nga selopin, masugatan nako akong mga schoolmates ug classmates padulong nag school.
Feeling gyud kaayo nako kay gedaug-daug kos tadhana. Hahaha
Mao to naa nakoy rason mo absent. Haha
Anyway, now that I am older, na-appreciate nako ang tanan.
It became my solid foundation in Sales.
Sayo pa lang sa akong kinabuhi kasabot nako nga di sayon kita-on ang kwarta.
Something I hope I can impart to my son Finn the Baby as he is growing up.
29/08/2026
Sus kung di lang ko busy.
Ihatag nalang nako sa uban ang chance ma artista. Sorry STAR MAGIC
29/08/2026
π£ Mainstream Media: Hunger declines in NCR,
Balance Luzon, Visayas,but rises in Mindanao,
according to SWS.
Meanwhile,
| 7am - 9pm |