05/07/2026
"God gives his toughest battles to his strongest soldiers" 🫡☝️
First of all gusto ko lang magpasalamat sa Ginoo sa wala nga pagbaya sa amon labi na sa Pamilya ko, sa mga kautoran (staffs) ko diri sa store ang pag ubay ya sa amon labi na sa akon indi basta basta. Grabi si month of June ginpaldo yagid ko sang problema, stress, sleepless nights, kung paano mo mabatak tanan kay gindungan dungan yagid. Literal nga no rest kay damo ka responsibilty nga gahulat. Pero kay bakod taya kag may salig ta sa iya we never back down, ginface tani tanan head on wala ta galikaw kay responsibility is part of maturity. Kag gapati gid ko na permi nga wala ya gina hatag simo sang babaw ang amo na nga problema kng kabalo siya nga indi mo kaya. So ari na ga amat2x nata recover minor setbacks lang to ah may Major Major comeback taya. Largahan tani gyapon mga plano ta.☝️😇
Gusto ko man mag paSalamat sa tanan nga boxers, coaches, officials sa pag inchindi nga ginhatag nila sa kaduwa nga pag postponed sang pa hampang ta. Sa subong gina storyahan kag finalize nana namon ang pag resume sang paboxing event ta. Please wait for further ANNOUNCEMENTS within this week. Madamo nga salamat sa inyo tanan! Kitaay ta di liwat sa Truepangeyy x foodhub MATIRA-MATIBAY boxing cup. 🔥👊 MAY GOD BLESS US ALL!! 🙏🤙
04/07/2026
16/06/2026