04/06/2026
All the best and goodluck Borro Runners Team πͺπΌ
Pearl of Borneo Marathon at Labuan we go !!
Enjoy the run βπΌ
Finish strongg πͺπΌ
Borro didahulukan , Pace diabaikan - Borro Runners 2025
04/06/2026
All the best and goodluck Borro Runners Team πͺπΌ
Pearl of Borneo Marathon at Labuan we go !!
Enjoy the run βπΌ
Finish strongg πͺπΌ
26/05/2026
πβ¨ Salam Aidiladha daripada famili Borro Runners Tawau β¨ π
Semoga Aidiladha kali ini membawa keberkatan, ketenangan, dan kebahagiaan buat semua ahli keluarga Borro Runners Tawau serta seluruh umat Islam π€
Di hari yang penuh pengorbanan dan keikhlasan ini, semoga semangat kebersamaan, persaudaraan, dan sokongan antara kita terus kekal utuh . Bukan sahaja dalam dunia larian , tetapi juga dalam kehidupan πͺ
Selamat Hari Raya Aidiladha π
Maaf zahir dan batin daripada kami,
Borro Runners Tawau
Borro Runners Sunday Night 30KM L*D
Road to Pearl Of Borneo Marathon
Terima Kasih semua yang join
Terima Kasih yang atur waterstation , marshall dan semua laa yang terlibat
23/05/2026
Borro Runners 30KM Sunday L*D (Road To Pearl Of Borneo Marathon)
Macam biasa meriah lagi jalan raya dari T2 ke BSI .
Alhamdulillah semuanya baik baik saja walaupun ada beberapa kali terserempak dengan benda yang tidak diingini .
Terima kasih banyak2 untuk mereka yang join dari team Tawau Runners , Tawau Pecut , Sabeh Runners dan RBR . Kehadiran anda sangat kami hargai π«ΆπΌ
Terima Kasih ketua Irvan Aziz . Terima Kasih waterstation . Dan terima kasih semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung π₯π₯
22/05/2026
Mantap Ustaz Syafiq wakil Borro Runners . Semoga dipermudahkan Ustaz πͺπΌπ₯
16 May 2026
Alhamdulillah Anniversary kali pertama Borro Runners berjalan dengan lancar .
Terima Kasih kepada YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai dan Team kerna sudi hadir bagi menceriakan dan memeriahkan majlis kami yang tidak seberapa ini . Terima Kasih juga atas sumbangan nya pada malam itu (tambahan cabutan bertuah untuk 5 orang) . Kami sangat hargai dan berbesar hati dengan kedatangan YB dan sokongan YB terhadap team Borro Runners . Love you YB .
Terima Kasih juga untuk SepaTwo Street dan juga Moo Chuu Malaysia atas sumbangan untuk cabutan bertuahnya . Alhamdulillah semua happy dan berpuas hati . Lain kali minta lagi . Ehh ndakba π€π€
Untuk Ketua Borro Runners Irvan Aziz tahniah atas pencapaian nya dan juga usahanya .
Untuk semua AJK yang bertungkus lumus menjayakan sambutan Anniversary pertama Borro Runners ini , tahniah . Usaha kalian sangat terbaik . Tanpa kamu acara ini ndakkan berjalan dengan lancar .
Untuk semua ahli Borro Runners , terima kasih sebab hadir menghuruharakan lagi acara malam tu . Sumpah kamu the best , yang ndak dapat hadir , terima kasih atas support nya dari jauh , next year inshaAllah kita buat lagi .
Semoga team ini berkekalan sampai bilabila π«ΆπΌπ₯
Terima Kasih YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai sentiasa support π«ΆπΌπ«ΆπΌ
17/05/2026
Terima Kasih YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai kerana sudi hadir dan memeriahkan majlis sambutan anniversary Borro Runners . Kehadiran YB amat kami hargai dan menjadi satu penghormatan besar buat kami semua . Semoga hubungan baik ini terus berkekalan dan terima kasih atas sokongan yang diberikan π€
Apa apa pun , memang gempak baa YB .
Moo Chuu Malaysia π₯π©·
15/05/2026
Terima Kasih Moo Chuu Malaysia atas sumbangan 10 pasang selipar untuk cabutan bertuah sempena ulang tahun pertama Borro Runners dan family day .
Mantap baa Moo Chuu πͺπΌ Gempakdowhhh