Borro Runners Tawau

Borro Runners Tawau

Share

Borro didahulukan , Pace diabaikan - Borro Runners 2025

04/06/2026

All the best and goodluck Borro Runners Team πŸ’ͺ🏼

Pearl of Borneo Marathon at Labuan we go !!

Enjoy the run ✌🏼

Finish strongg πŸ’ͺ🏼

26/05/2026

πŸŒ™βœ¨ Salam Aidiladha daripada famili Borro Runners Tawau ✨ πŸŒ™

Semoga Aidiladha kali ini membawa keberkatan, ketenangan, dan kebahagiaan buat semua ahli keluarga Borro Runners Tawau serta seluruh umat Islam 🀍

Di hari yang penuh pengorbanan dan keikhlasan ini, semoga semangat kebersamaan, persaudaraan, dan sokongan antara kita terus kekal utuh . Bukan sahaja dalam dunia larian , tetapi juga dalam kehidupan πŸ’ͺ

Selamat Hari Raya Aidiladha πŸŒ™

Maaf zahir dan batin daripada kami,
Borro Runners Tawau

25/05/2026

Borro Runners Sunday Night 30KM L*D

Road to Pearl Of Borneo Marathon

Terima Kasih semua yang join

Terima Kasih yang atur waterstation , marshall dan semua laa yang terlibat

23/05/2026

Borro Runners 30KM Sunday L*D (Road To Pearl Of Borneo Marathon)

Macam biasa meriah lagi jalan raya dari T2 ke BSI .

Alhamdulillah semuanya baik baik saja walaupun ada beberapa kali terserempak dengan benda yang tidak diingini .

Terima kasih banyak2 untuk mereka yang join dari team Tawau Runners , Tawau Pecut , Sabeh Runners dan RBR . Kehadiran anda sangat kami hargai 🫢🏼

Terima Kasih ketua Irvan Aziz . Terima Kasih waterstation . Dan terima kasih semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung πŸ”₯πŸ”₯

Mobile uploads 22/05/2026

Mantap Ustaz Syafiq wakil Borro Runners . Semoga dipermudahkan Ustaz πŸ’ͺ🏼πŸ”₯

18/05/2026

16 May 2026

Alhamdulillah Anniversary kali pertama Borro Runners berjalan dengan lancar .

Terima Kasih kepada YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai dan Team kerna sudi hadir bagi menceriakan dan memeriahkan majlis kami yang tidak seberapa ini . Terima Kasih juga atas sumbangan nya pada malam itu (tambahan cabutan bertuah untuk 5 orang) . Kami sangat hargai dan berbesar hati dengan kedatangan YB dan sokongan YB terhadap team Borro Runners . Love you YB .

Terima Kasih juga untuk SepaTwo Street dan juga Moo Chuu Malaysia atas sumbangan untuk cabutan bertuahnya . Alhamdulillah semua happy dan berpuas hati . Lain kali minta lagi . Ehh ndakba 🀭🀭

Untuk Ketua Borro Runners Irvan Aziz tahniah atas pencapaian nya dan juga usahanya .

Untuk semua AJK yang bertungkus lumus menjayakan sambutan Anniversary pertama Borro Runners ini , tahniah . Usaha kalian sangat terbaik . Tanpa kamu acara ini ndakkan berjalan dengan lancar .

Untuk semua ahli Borro Runners , terima kasih sebab hadir menghuruharakan lagi acara malam tu . Sumpah kamu the best , yang ndak dapat hadir , terima kasih atas support nya dari jauh , next year inshaAllah kita buat lagi .

Semoga team ini berkekalan sampai bilabila 🫢🏼πŸ”₯

18/05/2026

Terima Kasih YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai sentiasa support 🫢🏼🫢🏼

Photos from Borro Runners Tawau's post 17/05/2026

Terima Kasih YB Sarifuddin Hata - Adun N.72 Merotai kerana sudi hadir dan memeriahkan majlis sambutan anniversary Borro Runners . Kehadiran YB amat kami hargai dan menjadi satu penghormatan besar buat kami semua . Semoga hubungan baik ini terus berkekalan dan terima kasih atas sokongan yang diberikan 🀍

Apa apa pun , memang gempak baa YB .

15/05/2026

Moo Chuu Malaysia πŸ”₯🩷

15/05/2026

Terima Kasih Moo Chuu Malaysia atas sumbangan 10 pasang selipar untuk cabutan bertuah sempena ulang tahun pertama Borro Runners dan family day .

Mantap baa Moo Chuu πŸ’ͺ🏼 Gempakdowhhh

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Tawau?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Website

Address


Tawau
91000