15/05/2017
🇱🇷🇱🇷🇱🇷
Program internet terbaik 2017
*Modal rm40 sekali seumur hidup
*kongsi peluang 4 org seumur hidup
-4 level/4 mggu (target)
*confirm rm29 ribu akan masuk ke dalam akaun anda..adakah anda nak ???
Kenapa saya kata Xbuddyz ni Terbaik?
*3 sebab
*sebab ada auto upgrade
*auto upgrade 4 level,suka tak suka,faham atau tak faham,cepat atau lambat tetap akan dapat rm29k ...fuh memang terbaik !
(sebelum ni ada beberapa program sama seperti program ni tapi tak ada auto upgrade..jadi program tersebut gagal)
*sebab ada auto downline
-semua ahli baru yg join yg di cari oleh semua upline akan duduk bawah anda secara automatik
*yg tak cari org, lambat cari org pun blh berjaya,tapi lambat sikit,janji dapat
-memang best dan terbaik,fikir lah sendiri masak-masak
*modal rm40 jee sekali seumur hidup !!
Oop !! Ada lagi surprised !!
***Mulai 18/5/2017 - 22/5/2017
(5 hari) ada promosi,ya ada promosi !!!
***30 orang terawal bayar hanya rm30 sahaja !!! Siapa cepat dia dapat !!!
Fokus,fokus,fokus,fokus,fokus
Buat,buat,buat,buat,buat,buat
Sampai jadi,sampai jadi,sampai jadi
Inshaallah,inshaallah,inshaallah
Amin Ya Rabbal Alamin.
Untuk pendaftaran pantas,sms :
*nama,
*ic,
*username
Ke 0142645551
*bank in ke
158088172760 (Mbb) Yusni bin Omar
8004817556 (cimb) Yusni bin Omar
*lepas bank in wasap slip pada saya,ok
*saya akan reg anda segera
Jadi senang cakap jom join group saya segera...pm saya cepat..0142645551
15/05/2017
🇱🇷🇱🇷🇱🇷
Program internet terbaik 2017
*Modal rm40 sekali seumur hidup
*kongsi peluang 4 org seumur hidup
-4 level/4 mggu (target)
*confirm rm29 ribu akan masuk ke dalam akaun anda..adakah anda nak ???
Kenapa saya kata Xbuddyz ni Terbaik?
*3 sebab
*sebab ada auto upgrade
(sebelum ni ada beberapa program sama seperti program ni tapi tak ada auto upgrade..jadi program gagal)
*sebab ada auto downline
-semua ahli baru yg join yg di cari oleh semua upline akan duduk bawah anda secara automatik
-memang best dan terbaik
*modal rm40 jee sekali seumur hidup !!
Oop !! Ada lagi surprised !!
***Mulai 18/5/2017 - 22/5/2017
(5 hari) ada promosi,ya ada promosi !!!
***30 orang terawal bayar hanya rm30 sahaja !!! Siapa cepat dia dapat !!!
Untuk pendaftaran pantas,sms :
*nama,
*ic,
*username
Ke 0142645551
*bank in ke
158088172760 (Mbb) Yusni bin Omar
8004817556 (cimb) Yusni bin Omar
*lepas bank in wasap slip pada saya,ok
Jadi senang cakap jom join group saya segera...pm saya cepat..0142645551
15/05/2017
🗣 _*WOW!!! Promosi berebut nak cari duit Raya XbuddyZ 2017!!*_
🗣 ```Jom siap sedia Raya sakan di Aidilfitri tahun ini...Sertai kami di XbuddyZ untuk sama² cari duit raya lebih!!```
‼ _Promosi dari *1 April 2017* hingga *15 Jun 2017* SAHAJA!_ ‼
🎯 Syarat menyertai VVIP seperti berikut:
1⃣ Akaun Xbuddyz anda berada di *LEVEL 5*
2⃣ Akaun dah direct sponsor ~50 akaun baru~ *30 AKAUN BARU SAHAJA*
3⃣ Rwallet ada *RM400* sebagai *yuran upgrade VVIP* dimana ia akan ditolak bila anda klik Upgrade VVIP
🎯 Keistimewaan VVIP ini ialah potensi income anda di XbuddyZ adalah lebih dari *10 KALI GANDA*
Sebagai contoh:
✅ Income VIP level 2 ialah RM320
✅ Income VVIP level 2 ialah RM8,000
✅ Sistem VVIP berlaku secara *AUTOMATIK DAN 💯% TAK PERLU CARI AHLI*. Ahli yg layak dan tekan Upgrade VVIP akan disusun dalam rangkaian secara automatik.
✅ Ada *Re-Entry* dimana kalau akaun anda dah lengkap cycle sampai Level 4 VVIP, akaun anda akan masuk semula kedalam sistem secara automatik.
✅ Potensi income ialah *INFINITI*
✅ Akaun boleh diwariskan kepada waris sekiranya anda telah tiada lagi...
```Nak tunggu apa lagi?? Jangan berlengah lagi! JOM JOIN XBUDDYZ SEKARANG!```
14/05/2017
*Program online XBuddyZ :*
*rahsia success nya ialah :
*anda Mesti follow 4 step berikut
secepat yg mungkin
⭕1⃣ *Sumbang RM40 SEKALI SEUMUR HIDUP*
⭕2⃣ *Bantu 4 orang rakan sertai program*
⭕3⃣ *Ulang Step 1⃣ & 2⃣*
⭕4⃣ *GUARANTEE .Total income RM29,160.00*
dan mungkin lebih lagi
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
Advise saya...
Klu anda rasa tdk mampu/tdk yakin/berat/malas utk dptkn 4 org tu... tolong jgn join xbuddyz...
Jika anda join juga akn mengganggu system susunatur bonus...
Pilihan d tgn anda..
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
Tinggalkan no wasap
14/05/2017
🇱🇷🇱🇷🇱🇷
Program internet terbaik 2017
*Modal rm40 sekali seumur hidup
*kongsi peluang 4 org seumur hidup
-4 level/4 mggu (target)
*confirm rm29 ribu masuk akaun anda..adakah anda nak ???
Kenapa saya kata
terbaik ?
*sebab ada auto upgrade
(sebelum ni ada beberapa program sama seperti program ni tapi tak ada auto upgrade..jadi program gagal)
*sebab ada auto downline
-semua ahli baru yg join yg di cari oleh semua upline akan duduk bawah anda secara automatik
-memang best dan terbaik
Jadi senang cakap sertai group saya segera...pm saya cepat..0142645551
14/05/2017
❌ RM40 Buat Simpanan
🚶🏼Simpan Dalam Peti Besi
RM40 x 12 Bulan = RM40
🚶🏼Simpan Di ASB/ASN
RN40 × 8% × 12 bulan = RM43.20
🚶🏼Simpan di XbuddyZ
Rm40 × 4 Org × stage 4 = RM29k++
Pilihan Di Tangan Anda💰💰
*Success Together*
13/05/2017
XBUDDYZ
"Mulakan perniagaan Anda dengan hanya bermodalkan rm40 dan jana pendapatn mingguan tanpa had"
Klebihan mnyertai XBUDDYZ
✔menjadi ahli pioneer @ terawal
✔peluang menjana pendapatan sehingga 7 angka
✔modal serendah rm40 tnpa bayaran tmbahan
✔diguide 💯% oleh otai2
✔pendapatan trus ke akaun stiap minggu
✔pendapatan bertrusan dan cepat
JANGAN LEPASKAN PELUANG INI❗❗❗
Peluang hanya datang sekali
Jangan biarkan ia berlalu pergi
Hbg 0142645551
13/05/2017
PROGRAM KOMUNITI XBUDDYZ
===========================
jom jana pendapatan dengan hanya bermodalkan rm40 sahaja 😀
Berikut penerangan ringkas mengenai program ini,hanya bermodalkan rm40 sahaja boleh dapat bonus berkali² sehingga rm29,160
PELIK TAPI BENAR❗itulah kuasa networking..jom kita praktikkan bersama&jadikan pendapatan mingguan kita.
1⃣PAKEJ MODAL:
-modal hanya rm40 sahaja sekali sepanjang berada di xbuddyz dan tanpa perlu tambahan modal.
2⃣TERDAPAT 2 BONUS DALAM XBUDDYZ:
-BONUS TAJAAN
=anda akan menerima bonus sebanyak rm10 untuk setiap ahli baru yang anda taja
-BONUS RANGKAIAN
=anda akan menerima bonus rangkaian mengikut grade anda
GRADE1⃣RM40
GRADE2⃣RM320
GRADE3⃣RM3,200
GRADE4⃣RM25,600
GRADE5⃣RM307,200
GRADE6⃣RM2,048,000
GRADE7⃣RM16,384,000
PEMBAYARAN BONUS:
-bonus dibayar secara mingguan,setiap hari isnin
Tunggu apa lagi..wsap sya 0142645551
Ataupun tinggalkan nombor anda di ruang komen di bawah👇