16/08/2026
Titik tertinggi Cik Nur bila dapat feeback customer puas hati dengan flysheet ni. Berbaloi penat lelah bersengkang mata nak make sure kualiti flysheet ni kemas dan tip top.
Ni material yang kami pakai untuk Kalahari Flysheet
Material Nylon
Coating PU 20d-30d
Waterproof dan ultralight
Size yang ada. Boleh custom size dan loop (harga custom kira lain)
15/07/2026
Flysheet ni memang lawa dan smart terokss laa. Yang gegirl korang bole bergaya dengan flysheet warna-warna soft, yang abang-abang pun ade warna yang smart jugaa. Yang penting waterproof, ringan ultra light dan tahan lasak.
Kalahari Flysheet
Material Nylon
Coating PU 20d-30d
Waterproof dan ultralight
Order fs dengan Cik Nur je, brand ni memang trusted dikalangan geng2 hiking, camping.
15/07/2026
Dear algorithm, sampaikan post saya ke orang-orang yang nak cari barang dari Madinah & Mekah
Kitorang kat Madinah ni haa, bole la tolong carikan barang2 korang nak tuu
Ade yang cari gelang Sharqiaa, Abaya, Reef perfume, dll. Korang roger je ya
09/07/2026
Yang nak healing pegi hiking dah cukup belum alat-alat hiking koranggg?
Shopping kat Eiger Jakarta ni memang best, semua ade.
Boleh roger cik Nur kalau ade nak survey ya
Send a message to learn more
28/05/2026
COOKIES PREMIUM KARTIKA SARI READY STOK
Kuih premium Kartika Sari
🔥Hot Item Bagelan (Butter, Almond, Mocha,Cheese) RM 38
🌰Almond Cookies
- Dan semua produk kartika sari yg lain boleh request
🍰BOLU SUSU LEMBANG
- Original RM 24
- Red Velvet RM 26
- Black Forest RM26
- Coklat RM26
- Vanila RM26
- Tiramisu RM26
Trip 🇮🇩 to 🇲🇾
Boleh reply NAK atau pm
https://wasap.my/601126647821/psindokartika
28/05/2026
COOKIES PREMIUM KARTIKA SARI READY STOK
Kuih premium Kartika Sari
🔥Hot Item Bagelan (Butter, Almond, Mocha,Cheese) RM 38
🌰Almond Cookies
- Dan semua produk kartika sari yg lain boleh request
🍰BOLU SUSU LEMBANG
- Original RM 24
- Red Velvet RM 26
- Black Forest RM26
- Coklat RM26
- Vanila RM26
- Tiramisu RM26
Trip 🇮🇩 to 🇲🇾
Boleh reply NAK atau pm
https://wasap.my/601126647821/psindokartika
02/03/2026
Rambut makin hari makin luruh? 😔
Ibu-ibu & wanita 30+ paling faham rasa risau bila rambut nampak makin nipis.
Dekat Turkiye, Bioxin ni memang femes & jadi pilihan ramai wanita untuk masalah rambut luruh.
✨ Pakai seminggu pun dah nampak baby hair mula tumbuh
✨ Rambut rasa lebih kuat & kurang gugur
Produk ni belum ada lagi dalam pasaran sini, dan saya sekarang ada di Turkiye 🇹🇷
Open Personal Shopper Bioxin sampai 7 March sahaja
Nak ikhtiar rambut sihat balik?
https://wasap.my/601126647821/psturkiyebioxin