Misyael

Misyael

Share

Hi, saya MISYAEL nak beri anda 2 peluang; Turun Berat Badan & Bina Bisnes. BERSEDIA? Saya bimbing

22/10/2024

Salam perkenalan, hai 🙋🏼‍♂️ saya Coach Misyael.

Anda ada kenal seseorang yang mengadu atau bercerita dia nak kurus tetapi selalu gagal.

Ok nampak macam mengejut jer mesej ini, tapi saya sekarang dalam misi nak berkongsi cara saya turun berat badan dengan seberapa ramai orang yang boleh.

Dahulu saya juga seorang yang gemuk & pernah berat mencecah 110KG sehingga beberapa kali gagal nak turun berat.

Tetapi kini saya sudah berjaya & nak shares semua pengalaman & pengetahuan saya turun berat badan.

Mana tahu kali ini dengan cara saya ini lebih ramai dapat kurus fit & sihat. Oleh itu saya nak minta tolong anda forwardkan mesej ini kepada mereka.

Sertai sekarang JOM, tekan link di bawah ⬇️

https://t.me/kurusfitonline

Photos from Misyael's post 12/08/2024

https://nutricity.club/2024/08/12/kisah-inspirasi-misyael-turun-lebih-30kg-dengan-program-nutrisi-herbalife/

Tekan link di atas untuk baca kisah penuh.

Terima kasih diucapkan kepada my mentor Allen Peter kerana sudi untuk tulis kisah saya ini di dalam blog beliau.

Alhamdulillah beliau adalah salah seorang mentor saya & yang sedang saya ikut rapat untuk bisnes sekarang ini.

Im proud to say this is TRUE BUSINESS helping people to gain health & wealth. Business bersama Herbalife ini adalah merupakan bisnes yang telah merubah diri saya menjadi A BETTER PERSON. Alhamdulillah.

Siapa kenalan FB terutama rakan-rakan usahawan saya dahulu, saya dengan rendah hati MENJEMPUT UNTUK BERJUMPA kami di Kelab Nutricity AllenAsriah

01/08/2024

Saya offer kepada rakan-rakan usahawan saya dahulu yang SERIUS nak kurus untuk sertai program coaching yang saya design “mesra usahawan sibuk”. Kalau saya boleh awak semua pasti boleh
Hanya yang betul BERSEDIA

31/07/2024

Jujur nak bagitau dekat korang siapa terbaca dalam Facebook ni kata nak kurus tu senang jangan percaya sebab berdasarkan pengalaman sendiri:

- nak kurus banyak nak kena korban
- nak kurus bukan free memang kena melabur
- nak kurus buat sorang akan cepat putus asa
- nak kurus takde ilmu memang tak jadi

Itu sebab dah kurus ni aku guide & coaching orang p**a. Yes berbayar sebab nak kurus bukan free & confirm berbaloi serius. Yang akan guide nanti adalah orang yang dah turun berat 33KG

Photos from Misyael's post 31/07/2024

TURUN BERAT ITU MUDAH!!!

Baru sahaja selesai tengok progress peserta coaching saya untuk bulan Julai 2024, sorang dapat turun 4.3KG dalam tempoh sebulan & sorang lagi yang baru join tengah bulan haritu sudah turun 2KG


Nampak senangkan, mereka pun asalnya tak percaya dapat turun berat badan. Secara jujur mereka bagitau sayq join coaching ni pun tawakkal jer & buat keputusan berdasarkan tengok result saya yang sudah turun 33kg. Tak pernah tanya pun testimoni orang lain.


Kemudian bila dah join mereka terkejut juga cara saya handle coaching jenis santai & tak memaksa. Namun setiap kata-kata sharing ilmu saya dalam group coaching tu buat mereka rasa boleh nak jaga makan & tak susah sebenarnya.


Paling best mereka tetap boleh enjoy makanan & minuman kegemaran mereka tak perlu tinggal. Sorang peserta saya namanya Saif, dia rasa best program coaching kali ini berbanding sebelum ini yang dia pernah join adalah tetap boleh minum teh tarik!!!


Saya setiap kali Saif kata begitu serius nak tergelak pun ada. Yer laa bagi saya nak minum teh tarik minum jer cuma janganlah minum hari2. Tapi Saif kata sebelum ini dia ingat tak boleh minum langsung bila nak diet.


Haaa last laa nak shares sebab dah penat nak menaip ni, yang dapat turun 4.3KG bulan Julai ni & total turun dah 16.5KG tu dia seorang tukang mask yer, chef tu. Hari2 hidu bau makanan & kena rasa makanan. Boleh jer turun berat basan. Alhamdulillah


Siapa dalam Facebook ni yang asyik duk cakap, manalah nak turun berat dah hari2 kena masak, hidu bau pun dah gemok katanya. Haaa mana2 orangnya?

31/07/2024

Sebelum lunch hour, saya bagi tips untuk yang nak start jaga makan. Ambil ayam goreng tu boleh, tapi janganlah kuah banjir & ambilah ulam atau salad timun. Kobis goreng tu jangan ambil yer.

28/07/2024

Jika hari ini anda tekad nak mula diet, nasihat saya MULAKAN pagi ini dengan betul. Minum segelas AIR KOSONG bukan air kopi, teh atau kuih-muih. Lagi-lagi biskut atas meja tu.

Photos from Misyael's post 27/07/2024

Jika anda tak yakin boleh kurus, izinkan saya bantu awak sebab saya AMAT YAKIN awak pun boleh & layak untuk kurus.

- awak putus asa, saya pun dulu sama,
- awak penat diet, saya pun dulu sama,
- awak letih bersenam, saya pun dulu sama,

Tetapi bezanya SAYA TERUSKAN, dan sekarang saya nak guide awak, jadi coach awak supaya boleh pasti awak tak separuh jalan.

Photos from Misyael's post 26/07/2024

Dari seorang yang berbadan besar 110kg tak pernah sangka diberi peluang untuk kurus fit sihat. Kini saya nak beri peluang kepada orang lain p**a. Setelah setahun belajar jadi seorang coach kini saya buka SESI OGOS 2024 KFO Coaching. (Kurus Fit Online)

Siapa yang masih ada masalah berat badan berlebihan, struggle boleh dm atau wasap saya untuk join online coaching saya.

*gambar last jangan gelak yer, sebab teringin nak post macam supermodel 🤣🤣🤣

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Shah Alam?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Address


No. 15, Jalan Selasih U12/15, Taman Cahaya Alam, Seksyen U12
Shah Alam
40170