14/11/2022
Happy Monday guysssss 😍. Selalunya hari Isnin akan ada 2 golongan..
1. Malas nak buat pape
2. Semangat nak Day1 diet 💪🏻
Sebelum kita mulakan kerja dan diet kita, jom kita amalkan 7 rutin pagi ni setiap hari. Dan cuba add on 'List of Bersyukur'. In Syaa Allah hari2 yang kita lalui akan lebih bersederhana 🤗
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
11/10/2022
Serius nak turunkn berat? Klik link kat bio ig Adah sekarang. Adah akan guide korang step by step sampai korang dapat ideal weight 🫰🏻
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
11/10/2022
Selalu gagal dalam diet? Asyik start diet setiap hari isnin? Jommm kita recheck 5 Motivasi untuk korang keep konsisten dengan diet tu..
Rasa bermanfaat? Jommm share banyak2 kat kawan2 korang yang diet tapi tak kurus2 tu. Hehehe
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
10/10/2022
Ramai yang datang mengadu dah cuba bermacam jenis diet, bermacam jenis supplements, bermacam jenis program. Tapi berat turun lepas tu naik balik💆🏻♀️
Cuba check balik.. Adakah semua diet tu berjaya ubah lifestyle kita ke arah yang lebih sihat? Check juga, adakah kita harmoni dengan diet tu untuk teruskan sampai bila2? Check juga, kenapa kita decide untuk diet..
Sebelum korang decide nak diet, cuba tanya diri sendiri, betul ke aku nak kurus sebab nak sihat? Betul ke aku nak kurus sebab dah penat gemok?
Kalau korang sendiri tak yakin kenapa nak diet, makan lah any products, join any program. Susahhhhhhhh nak keep konsisten.
Dah jumpa KENAPA PERLU TURUNKAN BERAT?? Jom Adah bantu caranya dengan Online Coaching Program ni
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
23/08/2022
Asyik diet ikut2 orang jee. Setahun berapa dah diet. Tapi berat masih lagi kat situ jee🙈
Cuba apply tips ni sebelum mulakan any diet. Baru senang nk nampak halatuju diet kita 🤗
S**a tips ni? Boleh share and save. Jangan lupa follow Adah untuk dapatkan tips turunkan berat tanpa berlapar dan stress
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
22/08/2022
Lelaki boleh join online coaching ni ke? Of course boleh sebab kami pun ada coach2 lelaki yang akan guide. Lelaki ni lagi senang turun berat tauuu sebab metabolisma tinggi.
Alhamdulillah dengan online coaching ni Dr Firdaus pun berjaya turunkan berat dan sihat. Yang bestnya perut dah makin kempis. Hihihi.
Kalau doktor boleh takkan kita nak tengok jeee...
Adah mencari 10 orang yang serius nak turunkan berat dan sihat. Klik link kat bio ig Adah sekarang.
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
17/08/2022
Masalah peha besar ni memang masalh besar untuk perempuan kan..?🙈. Tapi sebenarnya boleh je nak kecikkan peha tu cumanya kena fokus pada pemakanan yang sihat dulu. Elakkan biskut, cheese, kentang2 tuu.
Then add on workout juga. Workout tanpa jaga makan susah nak menjadi. Boleh jdi tapi sanggup tak nak workout berjam2..? 🤭
Intake September terhad kepada 10 slot. Adah nak bantu mereka yang serius nak turunkan berat 3-7kg sebulan. Klik link bio ig Adah sekarang
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
11/08/2022
Bestkan bila kita ada group support ada personal coach 🤗. Dulu diet sorang2 selalu kelaut dalam. Stress sendiri. Berat turun naik dan tak turun2 dahh😂
Alhamdulillah dengan program online coaching ni kami serius nak bantu uols turun berat dan sihat juga 💪🏻. Kami beri mealplan yang proven bantu turunkan berat. Kami beri grocery list untuk mudahkan uols prepare. Kami beri topik2 setiap hari supaya uols turun berat dgn ilmu bukan main2.
Yang serius nak turunkan berat 3-7kg sebulan, klik link kat bio ig Adah sekarang. Kita make it happen kali ni sampai jadi 💪🏻💪🏻
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program
11/08/2022
Dah bermacam diet buat tapi masih lagi gagal? Jom kita buat 5 rahsia nii
Minggu 1: Kita buat dulu no 1-2. Minggu 2: Kita buat no 1-3 pulak.
Minggu 3: Kita start buat no 1-4.
Minggu 4: Apply semua rahsia dengan konsisten.
📲 coach adah - 0197390769
DAFTAR KURUS FIT ONLINE COACHING🔥🔥
🤳🏼WhatsApp group Mentoring & Coaching
🍱Meal plan beserta resepi sihat 25 hari
🤸🏻♀️Combo workout step by step dari rumah
🛒Groceries checklist
👩🏻🍳Lunch Meal Rating Setiap Hari
📲15 Topik Diet & Pemakanan dikongsi
🚦Do’s & Don’t dijelaskan semasa program