11/07/2023
FEEDBACK DARI CUSTOMER KAMI ✨✨
Terima kasih kepada customer yang memberikan feedback yang baik. Teruskan menyokong kami!
Kami menjual barangan sukan yang berkualiti dan berjenama.
11/07/2023
FEEDBACK DARI CUSTOMER KAMI ✨✨
Terima kasih kepada customer yang memberikan feedback yang baik. Teruskan menyokong kami!
11/07/2023
KEDAI SUKAN KAKI LECEK mengucapkan Selamat Hari Bapa kepada seluruh bapa di dunia. Kasih ibu membawa ke syurga, Kasih ayah selamanya❤️
11/07/2023
PROMOSI HARI BAPA‼️
Susah untuk memilih hadiah untuk bapa anda?
Kami akan membantu anda. Diskaun 10% untuk pembelian RM 100 keatas!.
Jadi tunggu apa lagi, berilah hadiah kepada bapa anda sebagai tanda penghargaan.
Boleh tekan link di bawah untuk pembelian👇🏻
https://wa.link/nphj56
11/07/2023
Selamat Pagi dan Selamat Berhujung Minggu rakan rakan! Jangan lupa untuk meluangkan masa dengan keluarga tercinta!!😊😇
11/07/2023
ADIDAS ATAU NIKE ❓❓
Mana satu kesukaan anda? Nike? Adidas?
Kalau taknak pening kepala, pilih lah dua dua!
Beli 2 hanya RM 150
Tunggu apa lagi sahabat? Hubungi kami sekarang.
https://wa.link/nphj56
11/07/2023
Alhamdulillah , selesai cod untuk hari ini. Terima kasih customer yang selalu support KEDAI SUKAN KAKI LECEK.
11/07/2023
PROMOSI JUMAAT‼️
Setiap pembelian dari item dibawah akan diberikan diskaun sebanyak 10%. Hanya hari ni sahaja diskaun ini diterima. Jadi cepat semua. Masa dah tak banyak ni.
Sila whatsapp kami untuk pembelian. Boleh tekan link dibawah 👇🏻
https://wa.link/nphj56
11/07/2023
Salam Jumaat untuk semua, semoga urusan kita berjalan lancar dan diberikan kesihatan yang kuat. Jangan lupa senyum kerana senyum tu kan satu sedekah☺️
11/07/2023
BARANG PANAS MINGGU INI‼️
Adidas cloudfoam slides, kalau ada sakit sakit tumit tu sesuai lah untuk pakai selipar ni. Sistem cloudfoam ni sangat lembut bahagian dalam selipar tu.
Dengan harga RM80, anda mampu untuk memiliki selipar ini. Jadi tunggu apa lagi gais?
Boleh whatsapp nombor dibawah👇🏻
https://wa.link/nphj56
11/07/2023
DEMAM BOLA KEMBALI 🔥🔥
FINAL UCL DAH NAK DEKAT NI GAIS!
Admin rasa game ni akan jadi sengit ni. Pasti akan jadi tumpuan orang ramai ni. Admin rasa macam Man City menang lah!. Hehe