11/08/2022
Salam selamat pagi, berikut adalah cara kami deliver barang pada korang.
1. COD by runner - Kebanyakan area KL_Sel sahaja
2. COD by posmen (Dapat barang baru bayar) - 1 Malaysia dan sebahagian area Sabah/Sarawak je yang J&T Express xmasuk. lain ok je
3. POSTAGE - 1 Malaysia
Kita cuba adjust kaedah penghantaran yang paling mudah utk korang đŸ˜‰
04/08/2022
" CERITA PASAL NAK KASI L***R, BOLD PALING BBALOI BELI TAUN NI "
Mana tidaknya, 1 botol tahan 50x bancuh boskuu. Banyak kali boleh pakai tu. Cukup sangat masa utk tengok result walau hanya guna 1 botol.
Haritu ada customer saya share gmbr dia lepas try bold 17hari. Mmg lain btl, sbbtu ramai org guna bold dan tak cari lain dah. Rasa pun sedap, harga pun mmg promo rapat lantai skrg siap ada bagi pulak baju, sabun, botol malah penghantaran pun tanpa cas!
Yang dah diet tapi tetap xde hasil mari cuba bold sbb korang xjadi mmg sbb metabolism rendah sgt. Bold dh siap2 formula utk boost metabolism korang skali, setel mslh.
Utk info lanjut klik link wasap kt bawah ya, nanti saya explain satu-satu. Terima ksih
02/08/2022
Salam ini page baru kami, mcm biasa kami pos setiap hari dalam jam 2pm. COD 1 malaysia kita blh buat. Samada by runner or by posmen. Tgk tempat. TQ support. Jgn lupa LIKE page kami yang ini. Terima kasih.