Adx N Stuff

Adx N Stuff

Share

Run // Outdoor // Lifestyle

23/03/2023

Salam Ramadhan sahabat semua!

New Balance Fuelcell Propel V4 Review - Daily Trainer Sedap dengan TPU Plate 15/03/2023

Hari tu masa up New Balance SC Elite V3 ramai juga tanya sesuai tak untuk guna as daily trainer? Hehe kalau nak guna takde masalah cuma kasut tu harga quite mahal kan, nak guna selalu sangat pun sayang juga 😬

Jadi, Abang Adx datang lagi kali ni dengan New Balance lagi, tapi daily trainer p**a. Masih dengan Fuelcell foam, siap ada TPU plate lagi.

Jadi, jom tonton ok ke tak kasut ni hanya di YT channel Abang Adx, klik je link bawah ni, dan jangan lupa subscribe!

Terima kasih 😜



New Balance Fuelcell Propel V4 Review - Daily Trainer Sedap dengan TPU Plate New Balance Fuelcell Propel V4 ReviewAssalamualaikum Gaiz! Another week, another kasut. Dan kali ni bukan kasut racing, tapi daily trainer gaiz. Tapi bukan h...

12/03/2023

Tahniah semua Geng-geng Twincity dan lain-lain race minggu ni! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

10/03/2023

Geng-geng Twincity, Selamat Maju Jaya! πŸ€œπŸΌπŸ€›πŸΌ

08/03/2023

Sebab lari petang tadi, dapat badge ni, baru perasan hari ni International Women’s Day.

Jadi, Selamat Hari Wanita Sedunia kepada semua wanita!

p/s: kepada korang yang nak badge ni, sempat lagi nak keluar berlari tu 😁

First Run Review Pakai New Balance SC Elite V3 08/03/2023

Ok dah pakai, jadi… jom layan YT Adx N Stuff premiere 9:15pm ni geng!



First Run Review Pakai New Balance SC Elite V3 First Run Review New Balance SC Elite V3Assalamualaikum Gaiz! Hari tu dah unbox dan belek-belek, jadi kali ni aku bawa NB SC Elite V3 ni ke running spot favo...

07/03/2023

Seperti biasa, sekali lagi β€˜L’ untuk Nike punya raffle.

Kali ni Nike AF1 x Tiffany & Co. p**a.

Aku rasa dah berpuluh kali aku join raffle kasut ni, mostly online tapi fizikal pun ada. Sekali pun tak pernah sangkut. Apa lag nasib.

Ada kawan pernah cakap dengan aku, kalau masuk raffle ni niat kena betul, jangan fikir nak jual je, baru boleh dapat.

Dengar macam masuk akal, tapi kalau tengok betul-betul, reseller je yang dapat stash bertimbun-timbun kasut ni kahkah. Ke sebenarnya kena bersungguh-sungguh niat nak resell baru boleh dapat? Kahkahkah. Tapi tu lah, rezeki masing-masing kan.

Korang p**a macam mana? Selalu menang raffle ke?

Share la tips sikit πŸ˜‹

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Nilai?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Address


Nilai Impian
Nilai
71800