Salam Ramadhan sahabat semua!
Adx N Stuff
Run // Outdoor // Lifestyle
15/03/2023
Hari tu masa up New Balance SC Elite V3 ramai juga tanya sesuai tak untuk guna as daily trainer? Hehe kalau nak guna takde masalah cuma kasut tu harga quite mahal kan, nak guna selalu sangat pun sayang juga π¬
Jadi, Abang Adx datang lagi kali ni dengan New Balance lagi, tapi daily trainer p**a. Masih dengan Fuelcell foam, siap ada TPU plate lagi.
Jadi, jom tonton ok ke tak kasut ni hanya di YT channel Abang Adx, klik je link bawah ni, dan jangan lupa subscribe!
Terima kasih π
New Balance Fuelcell Propel V4 Review - Daily Trainer Sedap dengan TPU Plate New Balance Fuelcell Propel V4 ReviewAssalamualaikum Gaiz! Another week, another kasut. Dan kali ni bukan kasut racing, tapi daily trainer gaiz. Tapi bukan h...
Tahniah semua Geng-geng Twincity dan lain-lain race minggu ni! ππΌππΌππΌ
Geng-geng Twincity, Selamat Maju Jaya! π€πΌπ€πΌ
08/03/2023
Sebab lari petang tadi, dapat badge ni, baru perasan hari ni International Womenβs Day.
Jadi, Selamat Hari Wanita Sedunia kepada semua wanita!
p/s: kepada korang yang nak badge ni, sempat lagi nak keluar berlari tu π
08/03/2023
Ok dah pakai, jadi⦠jom layan YT Adx N Stuff premiere 9:15pm ni geng!
First Run Review Pakai New Balance SC Elite V3 First Run Review New Balance SC Elite V3Assalamualaikum Gaiz! Hari tu dah unbox dan belek-belek, jadi kali ni aku bawa NB SC Elite V3 ni ke running spot favo...
07/03/2023
Seperti biasa, sekali lagi βLβ untuk Nike punya raffle.
Kali ni Nike AF1 x Tiffany & Co. p**a.
Aku rasa dah berpuluh kali aku join raffle kasut ni, mostly online tapi fizikal pun ada. Sekali pun tak pernah sangkut. Apa lag nasib.
Ada kawan pernah cakap dengan aku, kalau masuk raffle ni niat kena betul, jangan fikir nak jual je, baru boleh dapat.
Dengar macam masuk akal, tapi kalau tengok betul-betul, reseller je yang dapat stash bertimbun-timbun kasut ni kahkah. Ke sebenarnya kena bersungguh-sungguh niat nak resell baru boleh dapat? Kahkahkah. Tapi tu lah, rezeki masing-masing kan.
Korang p**a macam mana? Selalu menang raffle ke?
Share la tips sikit π
06/03/2023
Boleh tahan juga write-up aku ni π
Layan Trip Bercuti Naik Cruise Bersama Anak & Isteri, Ayah Ni Kongsi Pengalaman Menarik! - KELUARGA Bagaimana agaknya perasaan dan pengalaman dapat bercuti di atas kapal mewah bersama anak-anak dan keluarga ya?
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Website
Address
Nilai Impian
Nilai
71800