slimlady_eyra

slimlady_eyra

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from slimlady_eyra, Coach, Jalan Nilai Perdana, Nilai.

19/01/2022

Assalamualaikum semua..
Selamat pagi..

10/12/2021

Cuba komen dekat bawah anda kategori yang mana?😁

10/12/2021

Hehe.. Siapa yg mcm ni?..

Coach pun dulu mcm tu juga

Alhamdulillah Ma sya Allah Tabarakallah, bila dah join kurus online coaching ni.. Baru lah tahu ilmu diet dgn betul.. Makan berapa kali? Mkan apa? Semualah..

Yg paling best kat sini ada group support.. X delah kita diet sensorang je kan..hehehe

Jom kita finish strong..
Intake disember ni ada lagi..
Tekan link di bio je ok!

10/12/2021

Ma sya Allah, kalau mereka boleh..
Kita pasti boleh..


10/12/2021

Konsisten is the key utl kejayaan..

Apa pun yg kita buat.

Perlukan 21 hari untuk berubah

Dalam program kami sudah disediakan jadual makanan 5 kali sehari tapi still boleh turunkan berat badan, best kan? .

Klik link to bio IG Jika nak cara betul BERKESAN untuk turunkan berat badan Dan jadi lebih sihat Dan fit

SEASON baru bulan Disember dah buka untuk register cepat daftar SEKARANG kerana SLOT TERHAD



10/12/2021

Assalamualaikum semua..
Salam jumaat..

Rini dapat miracle hadiah😍

09/12/2021

Ma sya Allah.. salam Maghrib kawan²

09/12/2021

TURN ON NOTIFICATION.. & Follow ig TIP KURUS TURUN BERAT ONLINE]
untuk tips dan info turun berat dan bentuk badan cantik..

Siapa nak saya guide macam mana cara nak dapat badan shapping dengan consistent boleh turun berat setiap bulan dalam program.
👉 KOMEN nak & share kepada kawan² yang serius nak turunkan berat badan & ubah lifestyle.
👉 Boleh klik biolink saya atau direct WhatsApp saya💪🔥
TIP KURUS TURUN BERAT ONLINE]
Coach EYRA📲+60129356885
PERSONAL COACH


09/12/2021

T.I.P.S UNTUK SEMUA..

Hah, petang - petang ni buat apa tu..
Nah, C.eyra bagi tips belanja untuk semua..😍😍

Kene ingat ya senaman ni dalam seminggu, 3 hari pun ok dah..

Yang penting jaga makan sebabnya
Makan 80%
Senaman 20%
Mindset 100%

Dapat sesuatu? Cuba komen?

























09/12/2021

Happy lunch semua..😍😍
Ma sya Allah..bestnya dalam group coaching meal plan dah sediakan..eh tup tup dah kurus dah..

Best ke best?

Jom finish strong disember ni.. Kurus bersama².. Slot terhad ya🌼💥


Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Nilai?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Website

Address


Jalan Nilai Perdana
Nilai
71800