17/11/2023
Tb 11/11/2023 perlawanan persahabatan LHC vs alumni hoki dol said.
Keputusan perlawanan 1 : menang 2-0
Keputusan perlawanan 2: seri 0-0
Keputusan perlawanan 3: seri 0-0
Keputusan perlawanan yg baik dari LHC
Tiada bolos, tiada kalah.
Terima kasih semua pemain dan kawan-kawan yang hadir bagi sokongan 🫰🏽
09/10/2023
Hai semua. Alhamdulillah setelah hampir 5 tahun tanpa sebarang event dan juga game kami akhirnya kembali ke padang hoki. Kali ni sempena 10 tahun penubuhan Legacy Hockey Club - LHC. Bersempenakan 10 tahun bersama, kelab berbesar hati memberikan setiap pemain dan juga pengurus pasukan jersi baru untuk menghadapi kejohanan hoki Kuantan 7's Hockey Challenge. Jersi baru kelab kali ini ditaja oleh Coffee & Grill Mini Cafe Masjid Tanah, saudara Khairul Imran Madzelan dan seorang lagi individu persendirian yang ingin namanya dirahsiakan. Semoga dengan ‘comeback’ yang tak seberapa ini dapat mengeratkan lagi ukhwah dan juga menyemarakkan lagi ‘SEMANGAT BERTERUSAN’ kami.
18/08/2021
Kenangan 2016, pada tarikh hari ini team legacy hockey club menjelajah bumi sarawak. Rindu betul tour hoki 1 Malaysia. Rindu dia punya vibe tournament tu. Dapat Jalan2, lepak2 dgn member2. Moga cpt lah berakhir covid 19 ni. X sabar nak kembali ke padang hoki. Al fatihah buat arwah cumi. Jasamu tetap menjadi kenang-kenangan. Sentiasa jd sebahagian dari team dan kelab ni sampai bila2
30/10/2018
Sepanjang game di kuantan
Alhamdulillah team legacy pada tahun ini dapat tempat yg ke3 (pingat gangsa).
06/03/2017
Assalamualaikum wbt..Apa khabar warga LHC sekalian? Didoakan semoga anda semua sihat hendaknya disamping insan tercinta.
Update terkini:-
Perlawanan Persahabatan antara Gmi dan Uitm Lendu
Tarikh : 11/03/2017
Hari : Sabtu
Masa : 5 petang
Lokasi : Utem Melaka
Warga LHC dijemput hadir bagi memeriahkan suasana. Sebarang maklumat boleh menghubungi En. Taufik Kamarudin ataupun En Khairi Rahim. Terima kasih.
-Matador-
20/10/2016
The most difficult journeys always start with a single first step. And yet, the hardest part of the journey is to take that first step..
'tgiveup
-KR-