09/11/2020
Pretty dang good π€€π yeahhh thatβs one of the best words used to describe our Instant Real Food π₯° siap ade yg tak sangka, eh ni makanan dlm pek ke π
Hihi sbb tu lah KEMBARA pun sgt best dimakan di rumah/office lebih2 lg time2 emergency seperti air takde, tak sempat masak, malas masak, gas habis dll ππ hehe Selamat Bekerja π€
Utk pembelian Pek INSTANT REAL FOOD yg TAHAN SELAMA 2 TAHUN pada SUHU BILIK INI SAHAJA, cepat contact nombor niππ»
+6011-32704467
+6011-32704467
+6011-32704467
βAnytime, Anywhere π₯πβ
09/11/2020
Alololo Happynyaaa muka si cantik dapat lunch Nasi Lemak Rendang Ayam..siap pakej kriukkriuk kacang & ikan bilis goreng ranguppp π€€π
Korang yg atau tetap masuk office tu, lunch apa hari ni gaisss ? π€ Dah hujung tahun ni, mesti banyak kerja bos suruh siapkan..dah2, takyah stress2..sambil buat kerja2 yg berlambak tu, korang tuang apa2 je cecair, pastu boleh makan Nasi & Lauk panas2 sesambil sambung menaip kat laptop ππ
Credit πΈ: Cik
Utk pembelian Pek INSTANT REAL FOOD yg TAHAN SELAMA 2 TAHUN pada SUHU BILIK INI SAHAJA, cepat contact nombor niππ»
+6011-32704467
+6011-32704467
+6011-32704467
βAnytime, Anywhere π₯πβ
09/11/2020
Ramai ke student2 yg kene Online Class skrg ni ? Cuba angkat tangan tinggi2 ! ππ»ππ»ββοΈ
Admin faham online class memang penat..kdg2 tu, nak faham apa yg lecturer ajar, amik masa yg lebih dari physical class sbb internet loading (salahkan internet) π
Bila Online Class ni, confirm berlambak assignment lecturer bagi ! So, utk jimatkan masa, jadilah bijak seperti tuan ni..tak perlu susah payah masak2 or pening nak makan apa..standby je Instant Real Food KEMBARA, cepat, mudah, sihat, sedap & yg penting kenyangggg ππ
Utk pembelian Pek INSTANT REAL FOOD yg TAHAN SELAMA 2 TAHUN pada SUHU BILIK INI SAHAJA, cepat contact nombor niππ»
+6011-32704467
+6011-32704467
+6011-32704467
βAnytime, Anywhere π₯πβ
03/10/2020
Ramai yang tanya, Kembara ni guna beras apa sedap sangat.. Makan sikit pon dh kenyang..
Haaa... Kembara Meals ni spesialnya sebab pakai beras basmathi.. Bukan kaleng2 gaiss, bukan beras biasa tauπ
So, klau hampa beli tak rugi.. Memang berbaloi gila dengan harga..
Tapi tu lah, klau cerita sini korang tak akan tahu kalau tak try π dh cuba baru korang tahu sendiri mcm mna kembara meals punya paduπ€€
Berminat atau nk mencuba boleh tekan link di bio atau direct trus whatsapp kamiπ
+601132704467
+6011-32704467