03/11/2024
Masanya dah tiba...
Regang-regangkan otot sket...
Stretching apa2 yg patut...
" Ready,Get Set,Go !!!!! "
MENYEWA & MENJUAL KHEMAH DAN PERALATAN CAMPING DI KULAI,JB & DESARU
03/11/2024
Masanya dah tiba...
Regang-regangkan otot sket...
Stretching apa2 yg patut...
" Ready,Get Set,Go !!!!! "
01/11/2024
Untuk campers seluruh Johor yang tgh pacak cuti Deepavali ni !!!!!!!
Korang larat lagi ke nak cuci khemah,groundsheet,flysheet lepas siap kemas??
Kalau tak larat kepenatan,korang hantar sini je k..
Kita orang tolong settlekan ..
Klik ni..
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/60177726991
31/10/2024
"Happy Deepavali to all our Indian customers!"
24/10/2024
Ramai yg mampu beli khemah mahal2..
Harga ribu2..Tp tak reti nak jaga..
Abis camping,tak kira apa keadaan,balik pantai ke,basah ke,ada cicak mati ke,katak ke pd khemah pun tak tau..
sbb masuk beg terus simpan...
Buka balik hanya bila nak guna 3 bulan,5 bulan lepas tu..
Khemah ko dah cuci pun, kena pasang,jemur2 paling malas pun 2 bulan sekali untuk periksa keadaan, walau ko tak camping..
Tak boleh biar panas je dlm beg,atau lembab ko perok je..
Suhu tmpt ko simpan pun kena tgk..
Letak la brand kayangan sekali pun.
kalau ko tak bukak2 langsung dlm tempoh lama,mmg akan lunyai.pas tu jgn nak nyesal..
Apa cadangan abg ye kalau dah jd mcm ni?
Boleh repair ke??
Ko bedal la sampai lunyai beb..
Agak2 sakit mata,ko beli baru je..
Kan lebih baik mencegah drpd nak merepair..
Ko x nak beli sbb leceh jaga khemah,ko sewa sini..
Ko x de masa nak cuci bila balik camping,ko hntar sini..
Kals Campgear dah tolong bg servis mcm ni.
Nak contact klik je link.
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/60177726991
www.kalscampgear.com
19/10/2024
Terima kasih SK Lktp Pasir Raja,Kelab Earth Society UTM & Kelab Bandar Johor Bahru...
Sewaan khemah untuk aktiviti group..
Ada lg group nak pakai khemah banyak2??
40 pax,50 pax,100 pax
Hello/wasap..
Kita citer sampai on eh..
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/60177726991
16/09/2024
Ko baru balik pacak ke kak??
Dah puas berhentam dgn angin,kena libas hujan??
Anak2 leka kat pantai sampai hitam2,
suruh makan pun nak tercabut anak tekak jerit2..
Bergaduh dgn laki nak pasang cabut khemah,lg ada hati nak basuh pulak??
Tak penat ke???
Kalau ko penat,benda dah senang kak...
Ko drop Kals Campgear Kulai..
Kita cucikan ..
Khemah,dome shelter,ground sheet,flysheet...
Ko letak la sini..
Yang penting sedia duit je bayar service kami..
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/601777216991
31/08/2024
Manafaatkan cuti merdeka..
Yg plan camping, pergi la pacak mana2..
Yg nak bersihkan khemah,hantar la Kals Campgear ..
Abg tak janjikan bulan bintang dik..
Abg cuma ckp setakat bersih tanah,bersih pasir,khemah berlumpur,buang bakteria guna sabun abg tu abg boleh la..
Penjagaan khemah tu kepakaran abg..
Tp kalau ko suruh ada kan black coating ko yg dah hilang,abg surrender..
Lagi la kalau ko suruh abg buangkan tahi lalat,getah pokok lama,karat2 besi dah lama tu, abg mintak maaf awal2..
Baju ko sendiri pun kalau dah kena benda2 mcm tu klorok je penyelesaian..
Kat sini klorok diharamkan..
Khemah ko mahal2,fabrik ko special ada coating water proof,jadi takkan abg nak gonyoh pakai berus @ celup klorok???hahaha
Kalau setakat ko nampak kesan degil2,tp fungsi khemah ko cun lagi ko bedal la..
Kalau ko sakit mata,sakit hati tgk,ko beli baru je..hehehehe....
Nak cuci khemah??
Call/wasap
www.wasap.my/60177726991
www.wasap.my/60197869439
31/08/2024
09/08/2024
Khemah korang wajib dicuci secara berkala..
Eh bang,boleh je kan kalau tak cuci khemah???
Boleh je bro,tapi....
Sendiri mau ingat la..
Aku bg 5 sebab kenapa khemah ni kena cuci..
1. Kotor
Khemah akan penuh dengan kotoran dan debu
2. Bau
Bau yang tak menyenangkan akan terkumpul.
3. Rosak
Bahan khemah mungkin cepat rosak & ko x perasan pun sbb hanya detect masa tgh camping..
4. Tak Selesa
Ruang tidur jadi kurang selesa.
5. Kulat
Kulat boleh tumbuh, merosakkan khemah dan menimbulkan risiko kesihatan.
Ko x de masa nak cuci sendiri, hantar Kals Campgear Kulai.
Ko Rilek,kita org settle..
Tp kalau ada masa,mood rajin,sini ada jual sabun cuci khemah.
Boleh ko mandikan & belek sendiri..
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/60177726991
02/08/2024
Minggu depan ada cuti hari hol hujung minggu..
Kita kena ready orang nak sewa..
Ni la rutin kita org..
Setiap khemah keluar dr sini, waktu balik wajib buang pasir, mandi,sanitize, jemur sebelum simpan rak balik..
Baru la khemah maintain kualiti & tahan lama..
Ni khemah mula2 abg guna masa 3 tahun lepas,terus buat sewa sampai skrg..
Kami jaga kualiti,jaga kebersihan untuk keselesaan pelanggan..
Yang nak sewa khemah date 9-11 Ogos ni,
Call wasap kita org !!!
Kals Campgear
Kal’s Campgear Desaru
www.wasap.my/60177726991
www.wasap.my/60197869439
www.wasap.my/60134697657
01/08/2024
Untuk brader2 yg setiap kali balik camping, rajin cuci khemah sendiri !!!!
Korang pakai sabun apa ye?siram2 air je ke?
Ke sabun basuh baju bang??
Jgn buat hal bang..abis coating ko..
Abg ada brg baik ni.
Ko jgn salah paham..
Ni bukan minyak senyonyong,bukan ubat kuat ye.
Hahaha...
Kals Campgear ada jual sabun khas untuk cuci khemah..
Khemah korang bukan murah harganya..
Kena la jaga helok2..
Setakat kotor2 biasa melekit angin pantai,
ko kerjakan sendiri je, sambil boleh belek2 condition khemah korang masa basuh waktu cuti tu..
Sapa nak beli terus brg seliter harga dekat RM 200 ??
Abg dah repack ni tuk mudahkan korang.
Campers wajib ada..
Abg ajar cara pakai..
Sebotol ni boleh cuci khemah 4-5 kali..
RM 25 saja bos untuk 100ml
www.wasap.my/60197869439