Pakat like ramai-ramai...kalau ade hajat nok ajok Friendly,boleh terus post kt wall page nie..sekian...FUTSAL..
Smabo FC Amateur sports team
BellyCrew Terengganu mengalu-alukan penyertaan daripada anda semua,sebarang cadangan atau pertanyaan,sila poskan pada Wall page ini..TQ...
Pakat like ramai-ramai...kalau ade hajat nok ajok Friendly,boleh terus post kt wall page nie..sekian...FUTSAL..
Smabo FC Amateur sports team
Ramadan hampir tiba ke penghujungnye...semoga tahun depan kita diberi kesempatan dari Allah s.w.t untuk beribadat di bulan Ramadan lagi...salam Aidilfiri,maaf zahir dan batin dari kami BellyCrew Terengganu....
⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
.✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。............ (^_^)
semoga Perhimpunan BERSIH 2.0 berjalan dengan lancar....
12/06/2011
Terengganu juara Piala FA musim 2011...tahniah..
Penyusunan semula sistem pentadbiran....
Merempit itu adalah HARAM dan BERDOSA,renung-renungkanlah wahai teman-teman semua...
Page ini sedang dalam proses upgrade..teruskan menyokong page ini..
Gong xi fa chai...
sape nk kalendar bellycrew 2011 sila klik like..haha..