29/07/2023
Kalau rasa leceh pakai langsir, moh tukar pakai blind pulak.
Kalau dulu tau ada blind yang harga mampumilik dan cantik gini...tak payah beli langsir tau ..
HOMEPRO HLS VINYL BLIND W70xH160 CM DARK GREY | Shopee Malaysia
The vinyl venetian blind lowers general light and heat level. Its overlapping structure creates a layer of slats which helps reduce the room temperature and provides privacy by preventing people outside from peeking directly into the room. You can easily install the lightweight blind to match your h...
13/05/2023
https://invl.io/clih2zk. Whiteboard marker
https://invl.io/clih31x. Marker refill
Cikgu2 tak harapkan pun hadiah. Tapi kalau mak ayah nak bagi jugak... bagi yang ni.
Ok done into the scene.
09/05/2023
Eh promote2 ni barang sendiri ke?
Taklah..ni semua barang kat Shopee..orang punya...
Kalau rasa produk tu best...kita share ngan org...
Untuk manfaat bersama...
Dapat apa? Dapat ler komisen seposen dua...
Ala.. xpakai modal pun...
Jom try...
πππKlik sini ππππ
https://shope.ee/9epORXuXKx
Referral code: K79PAE9
Shopee Affiliate Program
04/05/2023
Impian wanita la ni nak mesin basuh pinggan kan.
Kalau boleh nak sinki clear berkilat, tapi apakan daya, kerajinan nak basuh pinggan tak selalu datang πππ. Alangkah indahnya hidup kalau suami belikan dishwasher kan. Eh nak beli sendiri pun boleh je .. reward kat diri sendiri. Kalau beli gelang emas, bukannya gelang boleh basuhkan pinggan pun kan ππ. Paip boleh diy je..pasang sendiri.
https://invol.co/clibyax -Lazada
https://invl.io/clibybl. - Shopee
07/02/2023
Musim anak-anak jantan nak berkhatan tak lama dah...ibu2 boleh dah start beli spender khatan..memudahkan anak dan jugak ibu...
https://invl.io/clgcd7i
09/11/2022
Musim hujan ni uoll..
Terbantut mood nak briskwalk
Nah beli walking pad... nipis dan mudah nak simpan berbanding treadmill gais..
Harga pun around rm500 centu je..
Siap ada free gift robot sweeping...
https://invle.co/cleyc4v
26/10/2022
Raincoat poncho macam ni yang ramai cari kan
Yang naik motor, naik beskal, jalan kaki sesuai...
Takkan yang naik kereta pulak iye dok?
Hahaha kelakarnye aku...
Buleh muat sekali beg galas...anak pun boleh cover sekali kalu bonceng...
Nak pakainya sepantas 2saat...(tak pasti..nanti kena test)
Tapi ada pantangnya raincoat ni...dah pakai kena sangkut tempat tinggi sikit.. kalau tak nanti bau hancing kencing dek kucing kuangkuangkuang....
https://invle.co/cleqr4b
RM20 hingga RM34
17/10/2022
Sembelit??!!!
Bukan ko sorang...ramai orang dewasa alami masalah sama...sebab bila makin berusia, bakteria baik dalam usus dah makin kurang...jadi proses percernaan makin slow...angin( gas) jadi makin banyak...kona siti kona sini..jadi la susah nak membuang ataupun tak lawas...
Apa yang korang perlukan adalah probiotics..nak makan ubat pelawas pun boleh tapi takleh selalu sebab boleh beri kesan sampingan pada usus...kalau probiotics takpe...sebab dia cuma membekalkan bakteria baik utk usus...ala sama la macam kita minum yakult ke apa2 minuman susu kultur tu...tu pun bagus...
https://invol.co/clem3n1 lazada
https://invle.co/clem3op shopee