Sir Adli Affandi

Sir Adli Affandi

Share

Allah yg satu

Photos from Sir Adli Affandi's post 11/03/2026

Syukur lah.. maintain je sekarg ni tekanan darah.. tidak jenuh menjawab dengan misi setiap kali gi hospital..
Ubat hospital jangan tanya, sya mmg culas pun.. Saya siap terus terang kat misi saya minum jus ni. Sebab bgi saya lepas amalkan Jus ratu Pari ni banyak kebaikan dekat saya. Darah elok, gula elok, kolestrol cantik. Sakit kepala mmg tak lansung sekrg ni. Saya syorkan serious2 yg ada darah tinggi try ni.. Sekrg saya duk suruh abg kakak2 syaa minum. nanti saya update. Mujarab Alhamdulillahh.. https://bsj7.com/f/jusratupari-4
πŸ‘ˆ

Photos from Sir Adli Affandi's post 27/08/2024

Syukur lah.. maintain je sekarg ni tekanan darah.. tidak jenuh menjawab dengan misi setiap kali gi hospital..
Ubat hospital jangan tanya, sya mmg culas pun.. Saya siap terus terang kat misi saya minum jus ni. Sebab bgi saya lepas amalkan Jus ratu Pari ni banyak kebaikan dekat saya. Darah elok, gula elok, kolestrol cantik. Sakit kepala mmg tak lansung sekrg ni. Saya syorkan serious2 yg ada darah tinggi try ni.. Sekrg saya duk suruh abg kakak2 syaa minum. nanti saya update. Mujarab Alhamdulillahh.. nak beli boleh tekan link ni masuk website hq diorg.
https://bsj7.com/f/jusratupari-6

Atau nak terus whatsapp pun boleh kat sini no dia lagi mudah 01128819770πŸ‘ˆ KALAU NAK BELI PM SAYA KAT SINI pun bolehh

Photos from Sir Adli Affandi's post 31/10/2023

Syukur lah.. maintain je sekarg ni tekanan darah.. tidak jenuh menjawab dengan misi setiap kali gi hospital..

Ubat hospital jangan tanya, sya mmg culas pun.. Saya siap terus terang kat misi saya minum jus ni. Sebab bgi saya lepas amalkan Jus ratu Pari ni banyak kebaikan dekat saya. Darah elok, gula elok, kolestrol cantik. Sakit kepala mmg tak lansung sekrg ni. Saya syorkan serious2 yg ada darah tinggi try ni.. Sekrg saya duk suruh abg kakak2 syaa minum. nanti saya update. Mujarab Alhamdulillahh.. https://jusratupari.com/ πŸ‘ˆ

07/08/2023

PM KALAU NAK TAHU CARA SAYA TURNKAN TEKANAN DARAH DLM MASA 13 HARI
https://bsj7.com/f/jusratupari-6

Nama saya Adeli Affandi bin Arohman Rozmi umor 37 th (11.11.1985). Saya sorg lecturer di sbuah unversity swasta dan skrg tengah mnjalani pmeriksaan kesihatan setiap bulan (secara tiba2).

Saya juga berminat utk berkongsi dng sahabat2 mengenai pengalaman saya mghidap penyakit Darah Tinggi.

Saya mula dapat penyakit ini, ketika umur saya 34th dan ligat aktif dalam semua aktvt koko di uni. Tapi lepas dari tu saya lemah dan tak bermaya. Mula2 saya juga tidak tahu mengenai hal penyakit darah tinggi ni. Apabila saya kerap skit kepala di bahagian tengkok dan power rabun mata saya dah mencecah 500 masa tu saya di diagnose sbgai psakit darah tinggi.

Pada masa itu lah saya start pergi buat pemeriksaan Dr di Klinik dalam universiti yg saya mengajar. Bacaan yg Dr bagitu ialah 180/111. Seterus nya saya pergi ka Klinik Swata di PJ dan mcm biasa Dr akan bagi ubat biji utk di mkn sebab terlalu tinggi.

Panjang lagi cerita nya, jadi saya ringkas kan saja. Ubat Klinik dn hospital saya mkn secara istiqamah dng kata lain berterusan. Setiap minggu saya akan checkup di uni (klinik kesihatan universiti) bacaan tak pernah turun walaupun tgh on ubat. Letih hanya Allah shaja yg tahu..

Isteri saya ada beli mesin check BP di rumah dan dia ada buatkan saya air rebusan dari peria katak dll. Tapi bacaan BP hanya turun 150 dah semua efek sakit kepala tu masih ada.

Ni sebenarnya petua org tua saya yg asal dari kampung jugak. Nak dijadikan cerita saya balik kampung dan saya terjumpa dgn jiran lama. Dia sendiri pengasas Jus yg saya amalkan ni yg mana dia dah bertahun tahun ada drah tinggi tapi kini dah bebas sepenuhnya. Dia yg syorkan kat saya Jus yg dia sendiri buat.. asal dengan rebus di rumah dan bantu orang kampung.. Ya Allah mmg menakjubkan..

Jadi saya cuba amalkan. Jujur saya cakap Jus Ratu Pari ni banyak bantu saya dan pulihkan kesihatan saya.

Saya pernah dengar ekstrak dari bunga ratu pari ni ada kajian yg dibuat dari India dan dari student kita sendiri yg bunga ni ada 1001 khasiat. Harga mahal dan susah untuk saya nak dapat. Syukur saya jumpa dengan pengasas dia sendiri. Saya amalkan sampai sekarang dah jadi mcm minuman harian.

Jujur saya cakap banyak perubahan kat saya. Murah dan mampu milik. Minum pun senang, sehari 1 sachet sahaja. Saya syorkan dekat semua kawan2 lecturer saya. Dan ramai yg dah cuba..

Boleh DM saya kalau nak tahu atau PM number ni.. saya bagi link kat bawah..
https://bsj7.com/f/jusratupari-6


InsyaAllah slmt mencuba. Saya cuba nak bantu. Terima kasih.

01/12/2022

.

01/12/2022
01/12/2022

kecil tapi nice betul.

Rumah Satu Tingkat, 3 Bilik Tidur, 2 Bilik Air, 1 Dapur, 1 Tuang Tamu πŸ₯°

32'x25' 800kps

Anda Ingin Membina Rumah? Tapi Takde Idea Design Rumah? Jom Follow Yoe Design Studio click link dibawah πŸ‘‡

Instagram
https://www.instagram.com/yoedesignstudio

Shoppee
https://shopee.com.my/yoedesignstudio

TikTok
https://vt.tiktok.com/ZSeX8yHGY/

No copyright intended. Please DM for credit or removal.

All copyright belong to their respective owner.

Credit By: Owner

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kuala?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Telephone

Address


Kuala