10/06/2026
.
Results don’t always reflect the performance.
We controlled the game and created countless chances, but football is decided by moments. We’ll take the lessons, sharpen our finishing, and keep chasing success. The journey continues. We go again.
1..2..3..KL CLASSICO FC
10/06/2026
.
🔥 MATCHDAY 🔥
Tonight marks the beginning of another journey for KL Classico FC in the SAL Championship.
Every training session, every sacrifice, and every drop of sweat has led us to this moment. Play with heart, fight as one team, and prove that nothing can stop our spirit.
With a champion’s mentality, we stand together, fight together, and never stop until the final whistle.
We Play & Rise Together.
Come On KL Classico! 💙🤍❤️⚽
10/06/2026
🔥 SATU LANGKAH BAHARU, SATU MISI YANG SAMA.🔥
KL Classico FC dengan ini mengumumkan akan menyertai liga dalam SAL Championship 2026 pada setiap hari selasa bertempat di Radia Arena,Bukit Jelutong,Shah Alam.
Satu cabaran baru untuk membuktikan bahawa kerja keras, pengorbanan dan semangat berpas**an mampu membawa kami lebih jauh.
Kami tidak datang untuk melengkapkan jadual tapi kami datang membawa nama dan maruah pas**an KL Classico.
💙❤️🤍
See you on the battlefield. The journey starts now.🔥⚽
14/04/2026
FRIENDLY MATCH veteran ke-9
Semoga malam ni ada manis2
We Play & Rise Together
14/04/2026
FULLTIME Veteran
Minggu yg x berapa cun,dh leading tapi kena
comeback dgn oppo🤣
Comeback for next game, angka 4 tetap menjadi pilihan
We Play & Rise Together
14/04/2026
FRIENDLY MATCH KE-8
KL CLASSICO VET VS SAF VET
Wahhh minggu ni sampai 2x FM ye, sambutan hangat dari player2 vet..xpe kita layan game malam ni
We Play & Rise Together
14/04/2026
Bola x sebulu dengan kami..ntah apa
yg dia marah sangat🤣
Plan dah cantik tapi bola asyik ikut kaki oppo je
Bukan kami tak perform tau, tapi bila Iwn oppo muda ni, bola langsung xnk ikut gameplay kami🤣
First half kami cari rentak...
Second half cari bola...
Thirt half cari gol
Last half kami cari alasan
06/04/2026
Friendly Match Veteran Ke-7
Malam ni player vet menyahut cabaran berbeza apabila di jangka bertemu oppo muda mudi yg sedang bermain di liga.
Buat semua pemain,jgn lupa sapu siap2 minyak panas kat sendi2 tu,maklumla nak main lejar2 dgn budak2 muda n🤣🤣
We Play & Rise Together
06/04/2026
FULL TIME
KLC Veteran 5-4 Alpha FC
High intensity. Big heart. Solid team💯
Lemang rendang belum habis, tapi gol dah berderet🤣🤣
Menang 5-4 tapi itulah musykil dgn geng2 vet ni kenapa s**a sgt dgn angka 4 tu...dari 1st game mesti ada angka 4 tu..😆😆@ tune angka lain p**a la hahaha
30/03/2026
Friendly Match Veteran Ke-6
Malam ni masuk padang bukan bawa bola je…
bawa sekali lemang, rendang, ketupat dalam perut 😆
Kalau nampak slow, bukan tak fit…
itu “extra energy storage” 🤣⚽️