15/07/2026
Bukan "Ad Grant" yaa.. ini kelebihan yg Google bagi kpd "Badged Google Partner"..dan Alhamdulillah, we are Badged G-Partner. so anda entitle utk dapat Free Credit ni..
Spend RM1500, dapat RM1500
Spend RM4500 dapat RM3000..gituu..
tapi hanya new client yaaa😉
Disclaimer: "DAPAT" tu bukan dapat cash yaa.. Google akan masukkn dalam akaun ads kita, so bulan tersebut kita guna credit ini utk spend.. gicheww...
14/05/2026
Finally..Opening our available Slot..(Mei sudah🤭) maaf yang tunggu lama tu..
Disclaimer:
Untuk yg saja-saja nak test, please expect "rugi" ya.. sebab Google ads is not a platform where you can test.
Google Ads is best for a business yang ada visi "long-term" ingin tingkatkan exposure "bila customer mencari", dan looking for sales increment periodically.
P/s:
Skincare, Supplement Product, Fashion & Food >> ❌🙅♀️ Most of your customer is not here..
Perlukan Google Ads?
Whatsapp us..
14/05/2026
Business Owners!
No matter how bad the situation is, just keep going yah
Marketing is #1. Orang tak tahu kita jual apa. Be visible
23/01/2026
Assalamualaikum semua..Alhamdulillah, soon kita akan open slot untuk servis setup and manage ya..(sabar yaa..not yet)😄
Again, bagi yang masih belum mengenali GoogleAdXpert Academy,
"We are not a freelancer marketer" yaa..
"BADGED" GOOGLE PARTNER
CERTIFIED
EXPERIENCED (Managed many many industries, for more than 11 years)
Let me know your business nature, I will suggest what's best for you.
Boleh kita kata boleh.
Tak sesuai, kita bagitahu juga.
Objektif company lain-lain
Jadi jangan salah advertise😉