Gaji 4 u

Gaji 4 u

Share

Membantu awak untuk dapat 4 angka sebulan

02/06/2022

Doakan saya capai personal sales RM3000 bersama Eskayvie untuk bulan June 2022

Aminn Ya Mujib 🀲🏻🀲🏻

08/03/2022

Bisnes Mudah 3

06/03/2022

Buat sampai orang kata,

'Siapa doe ku sebenarnya? (Cankak KL)"

Kalau nak diikutkan dengan usaha, belom layak lagi nak dapat setaro ni

Tapi, sebab saya ada team yang saling support antara satu sama lain...buat sorang tok jadi gini boh,

Bisnes bukan lagi tentang nak cukup makan pakai kita, tapi ia tentang kita dan team kita, nak bantu ramai orang lagi di luar sana yang masih nak cari pendapatan luar, yang masih tak cukup makan

https://eskayvienexus.my/Ramadhan/

03/02/2022

π™’π™Šπ™’, π˜½π™€π™Žπ™ π˜½π™€π™π™ƒπ™Šπ™‡ π™…π˜Όπ˜Ώπ™„ π™π™Šπ™π™‰π˜Ώπ™€π™ 𝙉𝙄 π™†π˜Όπ™‰

Kaya Raya
Kereta Mewah
Rumah Besar

Fuhh, bestnyaa

So, ramai la bercita-cita nak jadi Founder kann...

Tidak semudah itu kawan

Di sebaliknya tu tiada siapa yang tahu
Mana ada orang nak tunjuk sangat yang belakang2 tu, yang sedih2 tu kan


3 NASIHAT UNTUK YANG NAK MULA BISNES

1. Mula dengan modal yang paling minimum atau tanpa modal

2. Jual produk orang je dulu. Jangan kalut nak buat produk sendiri

3. Pilih syarikat yang betul

Nak hurai?

Tunggu post seterusnya ya πŸ˜‰

Kawan², rasa berguna tu share2 la, free je pon 🀭

29/12/2021

π™Žπ˜Όπ™‡π™€π™Ž π™Žπ˜Όπ™ˆπ™‹π˜Όπ™„ 90𝙆 π™Žπ™€π˜½π™π™‡π˜Όπ™‰, π˜½π™π˜Όπ™ π˜Όπ™‹π˜Ό π˜½π˜Όπ™‰π™‚?

Nak cakap pon macam tak kena....tapi kena bagitahu jugak sebab ramai tanya

Jual VITAMIN PAKNIL je bang...bukan barang ribu2 pon..

Barang 2 botol 100 jahhh..

Bukan kena restock simpan bawah katil pon

Orang nak, kita submit, company tolong pos, barang sampai, customer pon happy...lepas tu repeat

Produk dah bagus kan, senang repeat

Sekarang ni, Diffenz dah ada yang kanak2 lagi...jangan ingat kita dah vaksin..dah selamat dah ...

NO, anak2 kita blom vaksin..belum selamat..

Sape yang tak sayang anak kan?

Tolong bagi perlindungan untuk anak2 kita ye..

27/11/2021

Rancak sangat sembang Mat, apa bikin?

Mesti rancak la Mat, tak rancak orang tak tahu mat

Kalau orang tak tahu, macam mana orang nak mahu
Kalau orang tak mahu, baru la berhuhu

Mat, dengar sini..aku nak bagitau sikit, kalau tak boleh sokong, jangan 'pekong'

Saya nak bantu orang yang nak dibantu,
Orang yang tahu dia nak dibantu,
Orang yang tahu dia boleh dibantu,

Dengar dulu ye Mat

Pastu tekan link ni taw πŸ˜‰

https://EskayvieMatDon.wasap.my

23/10/2021

Suatu KECEKALAN yang mengubah segalanya,

Dulu, aku
start bisnes jual ayam goreng dalam asrama,

pernah kehulu kehilir bawak jual jubah wanita,
buat kereta sewa,

jual ice blend tepi laluan pejalan kaki,

Dan paling besar, pernah ada cafe bersama
abang ipar

Last, semuanya hilang begitu saja

Saya pernah KURUS sebab jimat duit nak makan
Saya pernah nak GIVE UP sangat2 dah
Saya pernah ada gaji 200 je sebulan

Memang saya tak tahu dah nak buat apa masa tu

Sehinggalah saya
Rasa perlu berubah dan CEKAL dengan apa yang saya buat sekarang
Dan,
Saya jumpa satu platform(Eskayvie) dan fokus sehingga berjaya

Alhamdulillah, walaupun saya tidak berjaya di mata orang tetapi saya happy saya boleh bantu lebih ramai orang, bagi lebih dekat ibu bapa dan keluarga, berkongsi rezeki dengan lebih banyak.

Kadang-kadang ramai tidak faham, apa yang saya buat dan kenapa saya berniaga sepenuh masa.

Saya tak mintak banyak, sekadar doa dan kasih sayang ❀️ dari korang semua

Semoga, saya lebih bersyukur dan membantu lebih ramai di luar sana, untuk lebih berjuang dengan hidup mereka sendiri dan sudi untuk mengubah hidup

Mat Don,





02/10/2021

Ejen Eskayvie 16 hari juaΒ£an RM401K untung RM37K. Bukti dekat komen.




14/09/2021

[DROPSHIP DIBUKA!] BESTNYEE JADI DROPSHIP ESKAYVIE NI SBB MARGIN UNTUNG YANG TINGGI DAN MUDAH DIJUALL! . .

BRAND : ESKAYVIE DIFFENZ,multivitamin untuk Kuatkan Sistem Imun

.Apa yang bestnyeee jadi Dropship Diffenz ni?!

βœ… Tak Payah Pegang Stok
βœ… Tak Payah POS
βœ… Repeat Tinggi GILERR!!
βœ… Bahan marketing disediakan
βœ… RIBUAN Testimoni

Apa yang lagi BEST adalah : .
πŸ“Œ Free ilmu marketing & Sales
πŸ“Œ Reward & Bonus Bulanan Disediakan .

Sekarang semua dihujung jari jer! Jom jadi yang TERPANTAS! . Jangan lepaskan peluang ini! Jom buat duit dengan DIFFENZ
sekarang! πŸ‘‡πŸΌ

Β·

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kota Bharu?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Address


Kota Bharu