lama Tak update Kat page ni...🤭 Order masih open tapi admin busy dgn kerja2 hakiki..Tak sempat nak update di sini.hopefully kami Tak dilupakan yaa..hehe
Farhaz HQ
Peanut Butter. Buatan Muslim Bumiputera. Homemade, lambang kasih sayang keluarga.
#buymuslimfirst
Semoga Kita semua kuat menghadapi cabaran Dunia akhir zaman okayy...🥰🥰
Letih memang letih tapi niatlah kerana Allah,akan jadi ibadat..semoga Kita beroleh pahala yg setimpal...aamiinnn
Assalamualaikum semuaaa...apa Khabar? Diharapkan semua sihat Dan bahagia ya..🥰
Salam weekend semua...
Rajin plak kak Anis nak bersmoothie harini kan😋😋😋
Resepi ni Rasanya sedap lemak Manis mcmtu..utk yg s**a berdiet kena Cuba Tau🥰🥰
Nak buat resepi smoothie ni kena guna Peanut Butter Sooooo korang kena beli peanut butter Farhaz😉😉
Smoothie ni elok diminum sbelum workout Dan rendah kalori so Lulus DIET!
Boleh beli di
https://www.tiktok.com/?_t=8hY0WFrLnYv&_r=1
Atau
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
Complete peanut butter + jem strawberry dalam 1 botol?
Kita tambah lagi badam Dan dried freeze strawberry Tau..😋😋😋
Harga? Tak payah Tanya memang murah sangattt..
senang sgt urusan mak2 kalau ada Funmix edition dari Farhaz ni...🥰🥰
Enjoy video resepi croffle ni okayy..kalau nak guna filing peanut butter Farhaz boleh beli di
https://www.tiktok.com/?_t=8hY0WFrLnYv&_r=1
Atau
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
Assalamualaikum selamat pagiiii..
Apa khabar semua!
Kak anis sejak2 ada studio sendiri ni rajin sungguh nak memasak🤭🤭
Kalini Kita buat croffle dgn peanut butter terbaru dari Farhaz iaitu Ultimate Indulgence yg kak anis dah keluarkan dari bulan 7-8 mcmtu..
Complete dah ni, Tak perlu dok Cari 2-3 bahan, sekali semua kak anis masukkan dlm edisi ini..
Jgn lupa Cuba Tau, limited edition, kak anis produce fresh2 utk korang❤️❤️❤️
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
Terpaling sedappp okay mixture edition ni...
Special sgt edisi mixture ni sbb memang Tak pernah org buat lagi Tau, di Farhaz je ada...❤️❤️
B*k resepi kalini Kita buat utk suggestion parents Kat luar sana ya!
Mixture edition;
1) ultimate indulgence
2) strawberry and me
Boleh beli Dan Rasa,sedap sangattt
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
Nantikan video resepi okayy🥰🥰
13/11/2023
Peanut Butter sihat kesayangan Kak Anis!
Semoga bermanfaat...aamiinn
Salam weekend semua!
Korang buat ape tuu..
Dah gaji ke..?
Boleh la terus beli stock peanut butter Farhaz🥰🥰
Beli disini, platform bumiputera ya!
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
https://edesa.my/store/farhazpeanutbutter
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Contact the business
Telephone
Address
Kepala Batas