01/08/2025
TAHNIAH MALAYSIA TEAM!!!
Hard luck. Belum rezeki ke final. Memulakan perjuangan di peringkat kump**an dan kedua-dua pasukan Malaysia layak ke semi final. Malaysia Red kalah melalui sepakan penalti kepada pasukan Vietnam. Malaysia Blue p**a kalah kepada pasukan Laos.
Pertembungan sesama sendiri bagi menentukan tempat ke-3 menyaksikan persaingan yang sengit antara kedua pasukan. Akhirnya penentuan sepakan penalti memisahkan kedua pasukan di mana Malaysia Red berjaya mengalahkan Malaysia Blue seterusnya memenangi tempat ke-3 kejohanan SE Asia Football Championship 2025!
Anyway tahniah kepada Malaysia player's & Coach Henry Unjar terutamanya wakil dari Sabah. Anda semua mimang mantap! Onsoi 💪
Next venue maybe Hongkong? Kita tunggu 😁
28/07/2025
Touch down!
Wishing all the best to the heroes from Sabah representing Malaysia at the SEA Championship 2025 in Ipoh, Perak. Make us proud!
03/01/2025
Keningau Premier League (League 2-U18)
5.1.2025 adalah perlawanan getir peringkat suku akhir menentang pasukan Nabawan FA yang tidak kurang hebatnya di arena bolasepak bahagian pedalaman ini.
Berjaya ke peringkat suku akhir sebagai juara kump**an adalah satu motivasi dan momentum kuat untuk terus mengibarkan cabaran kami di KPL kali ini.
Ayuh..kita teruskan cabaran. Jangan gentar, Lets Go! Bermain dengan disiplin yang tinggi, keinginan yang kuat secara berpasukan. Semoga kejayaan akan berjaya digapai nanti.
All the best team!
18/11/2024
Good game boys⚽⚽
TikTok · K3D FC ⚽
Check out K3D FC ⚽’s video.
05/11/2024
Keningau Premier League akan membuka saingan pada 10 November 2024.
Pasukan K3D Football Club akan membawa cabaran di League 2 iaitu saingan U18.
Kibarkan semangat mu..kekal fokus dan disiplin. Kami doakan yang terbaik untuk anda semua.
Terima kasih kepada semua supporter..yang sentiasa di belakang kami. Bantuan & sokongan baik dari segi wang ringgit, material mahupun sokongan moral anda semua! Kami sangat menghargai anda semua. Ini adalah team kita! Ayuh serlahkan sokongan padu kita dalam kejohanan ini⚽💪. All the best team!