14/05/2024
HILANG 20kg ! ! ✌🏼✊🏼
Genap 8 bulan Cik lisa masuk kelas turun berat badan. bermula 86kg pada bulan september tahun 2023 turun sekitar 2kg hingga 3kg sebulan selama 8 bulan 🤩
tiada rahsia, hanya disiplin ikut setiap aktiviti yang dah dirancang oleh coach
sekarang cik lisa dah masuk fasa 'tonning season' fokus tertumpu pada pembinaan otot , nantikan result seterusnya🔥
20/03/2023
Tak Dan nak ajaq lagi, dia dah Cuba.
Yasser Anak bapak baru nak Masuk 3yo tahun ni, Alhamdulillah.
Bawak p decathlon Cari barang Pak hang, Sampai ja section CrossFit celapak pi teruih kat barbell. Cangkung elok punya nak angkat, Berat tu nak oi😂
Pak hang pun heran Mana lah hang belajaq cara angkat barbell ni, Tak penah lagi bawak pi training gym😅
Bsaq skit lagi hang ikut Pak hang training naa, Insya Allah.
See u next class 💨
16/03/2023
Foundation of POWER.
2 orang client saya ni ada ability yang hampir sama .
2 2 ada power.
Power yang membawa maksud Depa 2 ni menguasai elemen speed Dan strength, Jarang Jumpa.
Nak kuasai 2 2 elemen ni memang amik Masa yang Panjang, Kena sabar .
Bila Tak boleh tahan dengan training, Kena akur lah hanya kuasai 1 elemen sahaja.
Apa pun Kena ada program training nak bagi lancar perjalanan training, Kelia.
Buat saja , Kita jugak yang sihat .
See u next class💨
11/03/2023
Brush your teeth, exercise, sleep eight hours, get some sun on your eye balls, drink lots of water. Nobody really likes to do all these...but if you make them routine life will be good.
04/03/2023
JUARA BADANG BENDANG 2023🥇
Dah 3 tahun tak merasa podium juara sejak edisi terakhir 2020 pastu covid😵
Cuak jugak laa, 3 hari Sebelum game ada masalah kat bahagian Otot leher while buat time trial .
Syukur masalah settel dalam 48jam lepas Dapat consult Dari client TDT Doc !
Overall persiapan berjalan lancar, Masih Banyak lagi ruang yang wajib diperbaiki, jangan selesa .
See u next game💨
24/02/2023
Kalau sorang confirm Tak buat.
Nak Mula exercise mesti Kena ada kawan atau geng 2-3 orang barulah ada semangat nak buat exercise.
Kalau tunggu kawan pakai Tak Jalan la exercise. Kita sorang je la beria nak buat exercise, kan.
Apa pun Kita Mula dulu, insya Allah lama² Depa mai ikut, Settel.
Yang Nak sihat Kita ,bukan orang lain .
See u next class✨
19/02/2023
Langkah Kanan Tahun 2023
Selesai sudah perlis criterium race Siri 1/23. Syukur Alhamdulillah mendapat tempat pertama dalam kategori MTB open.
Masih Banyak lagi ruang yang perlu diperbaiki. Semoga diberi kekuatan untuk Terus join lagi banyak race sepanjang tahun 2023.
See u next race💨
17/02/2023
Aku, Masa Dan Senaman.
Apa nak jadilah makin Hari makin tua makin sibuk.
Aktiviti yang baik untuk kesihatan diri sendiri Sampai Tak sempat nak buat langsung.
Mulut cakap sayang Badan tapi senaman langsung Tak buat.
Alasan, banyak kerja tak cukup masa apa pun takdan nak buat.
Jealous tengok orang Banyak Masa, aku ni masa terpaling singkat ada 12jam je sehari Tak macam orang lain ada 24jam. Sadis
Done bagi alasan.
Ikhlas Dari penduduk marikh, hidup 12jam sehari.
11/02/2023
Post mortem Fit Warrior 2022
Masuk game dengan persiapan ala kadar.
Training seminggu 2x Bukanlah kekerapan yang bagus, Terima apa sahaja result game.
Seperti yang dijangka, keputusan akhir Tak begitu cemerlang akan tetapi Masih boleh dibanggakan.
Balik Dan R&D semula program training, Banyak kekurangan.
Game yang melibatkan Functional Exercise sememangnya Banyak area of training yang perlu di cover.
Jangan malas, Buat balik.