06/11/2024
Tak kesah la org nak cakap apa pun.
Janji kita buat kita yang dapat.
Tahniah k.ita always bersemangat.!
5hb dah siapkan title Sales Warrior. Power sangat. Auto lock SV dan bonus setakat hari ni rm232.
Ok sangat kan. Buat bisnes santai. Surirumah sepenuh masa. Selesaikan tugasan harian kat rumah. Hantar dan ambil anak2 sekolah. Dapat lak jana side income. Sebulan rm200-500. Belum dikira hasil untung jualan yang terus masuk poket/akaun beliau. Sis pun tumpang gembira.
Jadi tak mustahil kan sorang suri rumah yang sibuk dengan tugasan rutin harian pun boleh buat bisnes dan tambah pendapatan. Jom sertai team kami.
wasap.my/60179214982/Nakjoinbisnes
04/11/2024
Sambil2 bermorning booster with RCL Zara pagi td ibu emma cuba completekan task November Gold Challange.
Alhamdulillah akhirnya 4hb maka terpampang la poster yang shanteeq ni.
Dan tambah beronok2 lg bila upline ibu emma announce ada booster hari ni. So auto lak ibu emma dpt cashback rm40.
Dah setel chalange dapat rt like Pandora tu. Pastu dpt lg rm40. Bestnya. Betul2 bertuah hari ni. Alhamdulillah syukur rezeki dr Allah.
Best kan buat bisnes choco albab.
Nak join jugak? Jangan risau, boleh jer. Jom wasabi ibu emma sekarang ❤️ 😍
wasap.my/61079214982/nakjoinbisnes
01/11/2024
Teruk!
Teruk la mcm ni.
Team kami saja under CL mummy Kay.
1hb mengganas sale jual cokelat banyak ni.
Ya ampun. Mana pergi kata2 org yg ckp cokelat mahal, sape nak beli.
1hb je 360ribu duit. Teruk!
Teruk gila! Pakat2 gila semua duk buat duit dengan jual cokelat.
Ada ke yang seangkatan gila ngan kami nk join jual cokelat gile2 mcm ni ?
Meh kami ajar step by step yang penting korang akan terus gilakan duit dan gila nk bantu org lain jugak sama2 dapat jana duit lebih.
Yang rasa gila2 nak buat wasabi kami
wasap.my/60179214982/nakjoinjualcokelat
22/10/2024
Bertuah betul la semua DS yang join free registration pada 16-18hb Oct.
Special Class mlm ni. Direct Coaching oleh Crown Leader kami CL Kay Tayib.
Bangga dengan uolls yang dh grab peluang dan tak sia siakan peluang ni. Jom semua kita buat sampai jadi.
Siapa yg berminat nk join group kami. Sama2 buat dan rasa apa yg kami sedang buat dan dapat. Jual cokelat dapat untung rm100 sehari.
Jom klik sini sekarang
wasap.my/60179214982/NakjoinTeamOktober
22/10/2024
Berlangsung Dua sesi mlm ni.
Alhamdulillah.
20/10/2024
Kebiasaan rutin ibu emma on weekend ialah site visit vendor2.
Minggu ni plan jumaat nk minta tlg husband pick up stock dekat HQ. Sabtu pg ada booth. Petang nk g servis vendor2.
Hari ahad pun sama sesi pagi servis vendor2 terdekat. Tghari attend kenduri kawin sedara sebelah husband. Dan petang continue servis vendor2.
Tapi semuanya terpaksa cancelled atas faktor kesihatan. Kenduri hari ni pun husband pegi dengan anak2 lelaki je. Ibu kena rehat kat rumah je.
Nak tahu apa yg anak ibu ckp?
Diaorg doakan ibu cepat sembuh supaya dpt g servis vendor2. Nanti dapatlah duit. Klau ibu tak servis vendor duit tak de 😆 😂
Ye la setiap minggu ape.. bila ibu balik dr servis vendor2, diorg yg xcited duk tanya brp collection hari ni ibu? Banyak dapat ibu?. Anak2 pun tahu buat bisnes choco albab ni boleh buat duit. Sehari servis dekat 1k. Dua hari, sabtu ahad dh dpt almost 2k. Sape2 pun s**a kan 😍.
Dan duit untung jualan choco albab ni lah juga ibu gunakan sbg duit belanja sekolah anak2.
Sape yang masih mencari bisnes yang boleh bg side income dan yang mudah untuk buat duit.Jom join team choco albab.
wasap.my/60179214982/NakJoinTeamCA
20/10/2024
Mlm td time badan rasa OK.. kita buka wasap group. Dpt juga respon untuk belajar n top up ilmu. Nak jd leader bukan senang. Tapi jika ada ilmu tak mustahil kan. Yg susah pun akan jd senang. Benda yg kabur2 pun akan lebih jelas.
Walaupun kita rasa sblm ni dh tahu tapi bila ada sesi mcm ni..formulanya jd lebih jelas.
Cuba bertahan sampai hbis dengar VN mummy Kay. Lepas tu mata dh start senak2, kepala sebelah kiri dh mula makin kerap merengat sbelah kiri. Nak menangis tp tahan je. Sakit skit je..ujian dr Allah.
Allah bg sakit untuk hapuskan dosa.
Tq my mentor CL Kay Tayib untuk ilmu mlm tadi. ❤️
14/10/2024
BILA ST0K DEMAND.
SAMPAI TURUN PADANG OOO🔥🔥🔥
Team ustaz-usatz madrasah kuantan,temerloh ,maran buat serangan kat HQ semalam. MasyaAllah, meledak demand produk Choco Albab sekarang.
Jom join agent sekarang !
wasap.my/60179214982/agentBCDOktober
11/10/2024
Ni Killer product kami !! Minuman coklat !!
Sebelum ni kita minum minuman coklat lain, dok promot , tak dapat bonus kan . Hok ni dapat gaisss !! Up to 40% .
Haishhh rumah mana tak da stok minuman coklat kan kan kan . Kompom ada ! Senang2 je buat duit uols !!
Jom !! Agent wanted seluruh Malaysia !!
Modal rendah margin tinggi ✅️
Ada bonus bulanan✅️
Ada PAYSLIP ✅️
Kelas dan training disediakan✅️
Ada trip melancong FREE ✅️
Ada REWARD ✅️
Wasap sini utk join : wasap.my/60179214982/nkjdagenjualbcd
10/10/2024
Bila teringin kan..makan roti cicah gulai ayam. Suap demi suap. Tanpa sedar 3 keping roti dh habis.
Minum lak air cokelat. Alhamdulillah atas nikmat rezeki Allah yang tak terhingga.
Done sarapan pagi ibu emma.
Sahabat semua sudah???