Oven Noly

Oven Noly

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Oven Noly, Taman Muzaffar Shah, Kajang.

23/03/2020
Photos from Oven Noly's post 02/05/2018

open pre order hari raya

✅mazola cookies rm20/50pcs
limpahan rasa kacang yg meletup dlm setiap gigitan 😋 insyallah semua bahan dikendali bersih & fully handmade by me✌️

✅tart bunga mawar rm23/50pcs
inti homemade & tart dibuat campuran butter (tatura/buttercup) yg so buttery & less sweet...gebu & cair dimulut🤤🤤🤤



nak selit order dipersilakan whatsup sy segera ya... sy terima tempahan sehingga 11/05/2018 shj sbb sy hanya akn produce base on order shj... x order, korg jilat la skrin hp korg!😝

cod sekitar Ayer keroh/Senawang/Seremban shj. luar kawasan x cover k✌️

Photos from Oven Noly's post 02/05/2018

r&d tart bunga... inti homemade n tart tatura+buttercup utk tekstur yg tak terlalu berderai n still buttery... rm23 je utk 50pcs... ni utk tempahan hari raya nanti taw skrg sistur masih busy dgn urusan katering aiskrim... .


kindly dm @ direct whatsup me www.wasap.my/60196724650 for order... utk hari raya sy open lg... submit order sebelum 11/04/2018... lmbt order sy xlyn k sbb sy ada anak kecik2 lg nk handle makan minum depa. xleh all out sgt pulun mengookies😄dapat insyallah seminggu sebelum hari raya

Photos from Oven Noly's post 26/03/2018

special betul harini... anak dara lanje pose sikit nk promote bisnes omak eh! Premium Butter Cake by Oven Noly in the house! orang ayer keroh @ yg berdekatan nak order camni blh terus whatsup www.wasap.my/60196724650 . kek camni rm25 je utk saiz 8"x8". Tq😘😘😘

21/03/2018

Customer nak mcm topping selambak cm SR punya... lg senang sistur tuangkn aje...😅then tabur la dgn rainbow rice cket bg nmpk segak bergaya😎 tq pn zaiton😘Carrot Cake ni b*k isi walnut n black raisins... insyallah less sweet & full of taste ... Klu cmni
saiz 8"x8" RM45 jer... Direct whatsup me www.wasap.my/60196724650

Tq😘😘😘

Photos from Oven Noly's post 10/03/2018

ada ni ha sebelum kunci oven😂 menoreh la cket dari melangot tunggu duit jatuh ke riba... bercinta nk siapkan order hari ni sbb eyah demam plak... alhamdulillah settle juga...

premium chewy brownies tu guna dark compound beryl's n dizzle plak dgn nuttella... klu saiz 8"x8" cenggini rm40 jer sbb sy caj topping rm5 utk nuttella taw👌.

Yg 2nd tu plak premium pandan santan dgn parutan gula melaka on top. acttly kek ni sy adaptasi dr dessert yg penah mkn mse kt bercuti di bali few years ago... makin ramai da start request & minat myb taste kemelayuan sgt kot... lemak2 santan n wangi pandan+gula melaka bergabung meletop dlm setiap suapan gittew!🤤🤤🤤sis try n error je & insyallah akn improve lg skill step by step...

tq kak rina cz sudi tempah dgn sy😘😘😜 Org Ayer Keroh @ berdekatan klu nk order Direct whatsup me www.wasap.my/60196724650

Tq😘😘😘

Photos from Oven Noly's post 18/02/2018

cuti raya cina ramai order utk makan2 family... 5 box brownies, 2box pandan cake & 1 box marble cake... habis kering kontang stok bakery... kedai banyak tutup so ada order terpaksa tolak... maafkan sy😌 insyallah lepas cuti raya cina blh order lagi k👌Org Ayer Keroh @ berdekatan klu nk order Direct whatsup me www.wasap.my/60196724650

Tq😘😘😘

Photos from Oven Noly's post 17/02/2018

Repeat order dr Puan Karimah... bt mkn2 family arini katanya... alhamdulillah...selesai 1 task... another 2 task lg... chaiyok2 noly!💪💪💪 Org Ayer Keroh @ berdekatan klu nk order Direct whatsup me www.wasap.my/60196724650

Tq😘😘😘

@ Oven Noly

Photos from Oven Noly's post 15/02/2018

KEK PREMIUM BUTTER/MARBLE/PANDAN CAKE by Oven Noly

Bahan:-
🖊250g Butter (saya guna butterlite)
🖊100g Gula Kastor
🖊5 sudu besar Susu Pekat Manis
🖊Esen Vanilla
🖊4 biji Telur gred B
🖊1 slice Cheddar Cheese (saya guna lactima sbb lembut)
🖊1 sudu besar Ovellete
🖊200g Tepung Naik Sendiri
🖊20g Tepung Jagung
🖊1 sudu kecil Baking Powder

Cara:-

📌Mix Butter+Gula+Susu Pekat high speed 5min sehingga gebu
📌Masukkan ovellete + esen vanilla & carikkan cheese kecik2. mix high speed sampai semua sebati.
📌masukkan telur 1 per 1 sehingga habis
📌slowkan speed mixer dan masukkan bahan kering (tepung naik sendiri+tepung jagung+baking powder) ayak dlu utk lagi halus & masukkan sedikit demi sedikit sehingga habis. teruskan mix high speed 5min.
📌kalau utk butter cake blh terus bakar tapi utk pandan kena tambah pes pandan & marble kne seperate adunan utk letak cocoa powder @ colour yg menjadi idaman qalbu😃
📌Griskan loyang saiz 8"x8" & bakar pada suhu 180 selama 1 jam @ sehingga masak. saya guna oven milux 100 liter. Dah masak terus keluarkan dari loyang utk elak tekstur mengecut.
📌Selamat mencuba & feel free 2 sharing k👌

Photos from Oven Noly's post 14/02/2018

Mini creampuff in the house... customer request nk cream custard filling yg less sweet. ok siap! Direct whatsup me www.wasap.my/60196724650

Tq😘😘😘

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kajang?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address


Taman Muzaffar Shah
Kajang
75450