08/08/2026
My saturDATE🫶🏼
Makakatipid ka if nakita mo 🤣
Dance Enthusiast•Entrepreneur•Certified Laagan
08/08/2026
My saturDATE🫶🏼
Makakatipid ka if nakita mo 🤣
08/08/2026
After 5 days no Kape,
desurv nato mag KapeTian👌🏼
Ali mangapi nata!🫶🏼
07/08/2026
Quick chika:
Naay koy gi approach earlier na kaila para mo hi og makig chika2 nya giingnan ko na..
anonymous : sayaw napod ooowh Hangtod mag retire nalang jud mo ana? (Sarcastic way)
ako: (ni smile pero na aksyon og panginit ang dunggan) Ou, ehehe kung pasayawon mo sayaw rajud mi, samtang lig-on pag tuhod sayaw jud ehehe
Pero sa akong huna-huna, ngano naay mga ingon ani na klase nga oats? Di pwede mo support nalang? Lahi lahi man tag hilig og happiness diba? Hihihi anyways SASAYAW PARIN HANGGAT MAY TUGTOG 🤘🏼✨😉 labyu
PS: Perform other tasks as directed🥰
06/08/2026
Good Morning Friday!
2 days nalang Lunes na naman 🥹