24/08/2026
Abg ni tahun 2025 pernh tnya untk urut...lps tu x da berita..tahun 2026 bru ada rezeki nk urut ngn kita..bila tnya rupanya no Tel hilang sblm ni..dpt cr pon kt fb..Abam bomba ni sakit² bdn...pggng terasa lenguh.. Alhamdulilah ada rezeki kesembuhan untk abg ni..
24/08/2026
Abg ni deal jmpa kt fb...sblm ni ada urut kt tempt lain..Kali ni nk ikhtiar ngn kita..pggng sakit²..bahu rasa ketat...bila tnya buat keje selalu berdri...kental abg ni..pg keje kedai mkn buat capati...mlm keje kedai western wagyu.. Alhamdulilah ada rezeki kesembuhan untk abg ni..Salam Takziah untk abg ni..
24/08/2026
Abg ni dtng Dr jauh Puchong...nk urut kt sendayan n9...kita agk risau bila dtng Dr jauh² ni..tkut x berbaloi je..Sakit pggng dh lma..sblm ni hnya buat kiropraktik je..tp sakit x lega..kita dh sruh cr perawat area KL tp dia bertegas nk ikhtiar gak ngn kita... Alhamdulilah ada rezeki kesembuhan cuma pggng tu perlukan masa sbb sakit dh lma..first time terima 5⭐...dh mcm akedemik fantasia 😊😊..
21/08/2026
Ramai skrng kena sakit sciatica ni...jgn di biarkn terlalu lma sakit nya..sahabat Sy ni bru je kena..msh blh diselamatkn.. Alhamdulilah sggup tggu kekosongan slot Sy..walaupon dekat 2 mggu..
21/08/2026
Minta maaf kalo ada customer yg x selesa dgn cra Sy...Sy akn follow up cust lps urut..kalo yg agk serious Sy akn kerap tnya perkmbngan pemulihan nya..mcm customer ni dtng dgn bertongkat..kaki x blh pijak.. Alhamdulilah lps rwtn ada sedikit perubahan..msh perlukn rwtn susulan & maint senaman di rumah..abg pilot kapal Malindo..nk pijak pedal x blh katanya..
18/08/2026
Abg ni Kali ke 2 repeat..cuma Kali ni dtng ngn keadaan yg agak parah..1 bdn terasa keras untk di urut..terpaksa kita guna jurus berganda di bahagian tertentu..lps urut terasa sengal² tu perkara normal..kalo rasa sakit sgt smpi x blh gerak tu luar biasa..kdng² otot/urat perlukan masa untk pulih lps di lanyak.. semoga ada rezeki kesembuhan untk abg ni..
15/08/2026
Open slot urut untk org JB hjng bln ni...29,30 hb..meh booking terus.
07/08/2026
Msh lg mood cuti..ingt nk smbung mggu dpn tp dh ada yg booking awl.. InsyAllah jmpa mggu dpn abg² semua..
25/07/2026
Anak abg ni selalu ngadu kaki sakit bila bgn tido..kdng² smpi kena cuti sekolah..dia bgtau gak selalu kaki rasa kebas²...lps tu kaki rasa x kuat nk berdri...bila kita scan symptom sciatica..sakit ni dia akn Kacau semua urat saraf kaki kita..kesian bru umur 8 tahun dh ada symptom sciatica...lps urut ank,ayah nya lak mntk urutkn pggng,blkng bdn,kepala..rasa x selesa katanya.. Alhamdulilah ada kesembuhan untk kedua² nya....first time dpt kes budak pon kena sciatica..biasanya org dewasa je..
24/07/2026
Bila customer ko dh anggap mcm kwn rapat sbb selalu repeat..blh kata setiap bln dtng berurut...tima ksh sentiasa berikhtiar ngn Sy...abg ni tokey renovation..sgt rekemen kalo nk buat renovation ngn dia.