Makeupby_eja

Makeupby_eja

Share

Instagram @makeupby_eja
Hashtag #makeupbyfariza

For enquires contact 019-6148256

• Products: NARS, LAURA MERCIER, MAC, MARC JACOB, URBAN DECAY etc.

13/10/2019

Nk tau full story, boleh tgk dkt ig 💞

Photos from Makeupby_eja's post 17/09/2019

Akil Fawwaz tido. So ibu & ayah dating j*p hehee 😍❤️

@ Langgura Baron Resort

Photos from Makeupby_eja's post 27/06/2019

Happy birthday anak ibu AKIL FAWWAZ BIN MOHAMAD FAKHRUL IKHWAN ❤️
Pejam celik dah 3 tahun anak ibu & ayah.
Semoga dirahmati & diberkati Allah setiap waktu diberi kesihatan yg baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, menjadi anak yg taat, bijak pandai..Semua yg baik2 buat kamuu cinta hati ibu 😘❤️

Ibu sayang anak ibu 💞

Photos 23/01/2019

Buat kenangan untuk Akil Fawwaz ❤️

Photos from Makeupby_eja's post 23/01/2019

Buat kenangan untuk Akil 😢

Photos 23/01/2019

Kenangan Akil Fawwaz 5 bulan. Masa ni takde sakit pape lagi. Kesian dia terpaksa stop susu badan masa dia setahun 4 bulan 😪 Itupun seboleh2 nak jugak bg tp stop bila start buat rawatan kimoterapi. Masa ni mcm2 fikir & semuanya negatif. TAKUT. Taknak Akil terima nasib sama macam sis rasa (mak meninggal masa umur sis 2thn).

🎀Diagnosis breast cancer August 2017
🎀Kimoterapi October 2017 - FEC 6 cycle
🎀Radioterapi February 2018 - 15x
Lepas tu alhamdulillah dah lepas dari rawatan semua tapi still kne follow up onco kt IKN. Urat2 dah keras kecut kesan ubat kimoterapi tp alhamdulillah kesannya tak teruk mcm org lain. Mcm alahan masa pregnant tau kesan dia tp dlm 4 hari cmtu je. Next cycle menunggu 3 mggu. Nak cukupkan 6 cycle tu mmg doa sgt2 biar masa cpt berlalu sbb kimo cycle ke 5 mmg rasa berat dugaannya. Muntah2 demam panas cecah 40 °C sampai dkt 5 hari on off 😢
Lepas ujian tu, diuji lagi dengan sakit kepala. Ingat tak cukup rehat ke ape. Sekali 1 mlm tu nak drive pandangan jd double version. Mata kiri tak boleh jeling ke kiri haa sudah 💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️ Terus refer doc IKN balik. Sekali kena tahan wad terus daaa huhu. Buat CT Tap brain & body doc bgtau result mmg cancer tu dah menolak saraf mata 👀 tp alhamdulillah yg dekat breast bebas dari cancer, kiranya yg kt brain tu bukan berpunca dari cancer sebelum ni. Dugaan Allah. Terduduk lagi..

🎀Diagnosis Metastasis Brain Cancer April 2018
🎀Radioterapi Brain April 2018
🎀Kimoterapi Xeloda 8 cycle May 2018 - Nov 2018

Now tunggu result dari doc ape next step lepas ni. Kepala sis dah start sakit blk pulak skrg ni 😭😭

Doakan sis supaya sentiasa kuat & stay positive. Dipanjangkan umur 🙆🏻‍♀️

Dulu terasa taknak story pape kat sini tp nak bg awareness kat u gais supaya jaga pemakanan & sentiasa aware dgn tubuh badan u gais especially ladies 😘❤️

😭

Photos 02/12/2018

Flash Sale! RM60 only..
Anyone area KL yg berminat boleh pm tepiii..

Photos 02/12/2018

Flower class 🌸

Photos 02/12/2018

Dulang hantaran & handbouquet ❤️

Photos 27/11/2018

❤️

Photos 01/10/2018

Handbouquet 💐

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Langkawi?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Address

Langgura Baron Resort Jalan Pantai Chenang
Langkawi
07000