Nk tau full story, boleh tgk dkt ig 💞
Makeupby_eja
Instagram @makeupby_eja
Hashtag #makeupbyfariza
For enquires contact 019-6148256
• Products: NARS, LAURA MERCIER, MAC, MARC JACOB, URBAN DECAY etc.
17/09/2019
Akil Fawwaz tido. So ibu & ayah dating j*p hehee 😍❤️
@ Langgura Baron Resort
27/06/2019
Happy birthday anak ibu AKIL FAWWAZ BIN MOHAMAD FAKHRUL IKHWAN ❤️
Pejam celik dah 3 tahun anak ibu & ayah.
Semoga dirahmati & diberkati Allah setiap waktu diberi kesihatan yg baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, menjadi anak yg taat, bijak pandai..Semua yg baik2 buat kamuu cinta hati ibu 😘❤️
Ibu sayang anak ibu 💞
23/01/2019
Buat kenangan untuk Akil Fawwaz ❤️
23/01/2019
Buat kenangan untuk Akil 😢
23/01/2019
Kenangan Akil Fawwaz 5 bulan. Masa ni takde sakit pape lagi. Kesian dia terpaksa stop susu badan masa dia setahun 4 bulan 😪 Itupun seboleh2 nak jugak bg tp stop bila start buat rawatan kimoterapi. Masa ni mcm2 fikir & semuanya negatif. TAKUT. Taknak Akil terima nasib sama macam sis rasa (mak meninggal masa umur sis 2thn).
🎀Diagnosis breast cancer August 2017
🎀Kimoterapi October 2017 - FEC 6 cycle
🎀Radioterapi February 2018 - 15x
Lepas tu alhamdulillah dah lepas dari rawatan semua tapi still kne follow up onco kt IKN. Urat2 dah keras kecut kesan ubat kimoterapi tp alhamdulillah kesannya tak teruk mcm org lain. Mcm alahan masa pregnant tau kesan dia tp dlm 4 hari cmtu je. Next cycle menunggu 3 mggu. Nak cukupkan 6 cycle tu mmg doa sgt2 biar masa cpt berlalu sbb kimo cycle ke 5 mmg rasa berat dugaannya. Muntah2 demam panas cecah 40 °C sampai dkt 5 hari on off 😢
Lepas ujian tu, diuji lagi dengan sakit kepala. Ingat tak cukup rehat ke ape. Sekali 1 mlm tu nak drive pandangan jd double version. Mata kiri tak boleh jeling ke kiri haa sudah 💆🏻♀️💆🏻♀️ Terus refer doc IKN balik. Sekali kena tahan wad terus daaa huhu. Buat CT Tap brain & body doc bgtau result mmg cancer tu dah menolak saraf mata 👀 tp alhamdulillah yg dekat breast bebas dari cancer, kiranya yg kt brain tu bukan berpunca dari cancer sebelum ni. Dugaan Allah. Terduduk lagi..
🎀Diagnosis Metastasis Brain Cancer April 2018
🎀Radioterapi Brain April 2018
🎀Kimoterapi Xeloda 8 cycle May 2018 - Nov 2018
Now tunggu result dari doc ape next step lepas ni. Kepala sis dah start sakit blk pulak skrg ni 😭😭
Doakan sis supaya sentiasa kuat & stay positive. Dipanjangkan umur 🙆🏻♀️
Dulu terasa taknak story pape kat sini tp nak bg awareness kat u gais supaya jaga pemakanan & sentiasa aware dgn tubuh badan u gais especially ladies 😘❤️
😭
02/12/2018
Flash Sale! RM60 only..
Anyone area KL yg berminat boleh pm tepiii..
02/12/2018
Flower class 🌸
02/12/2018
Dulang hantaran & handbouquet ❤️
27/11/2018
❤️
01/10/2018
Handbouquet 💐
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Telephone
Address
Langkawi
07000