arynarynn

arynarynn

Share

Hi guys do you interested in porfume? do you want to feel using expensive porfume with cheapest price ? you guys can see my wall ๏ฟฝ

Photos from arynarynn's post 13/10/2021

Betul ke Freshlah Perfume ORI ? Ini rupanya ciri-ciri Freshlah Perfume yang ORI ๐Ÿ‘

Pernah tak terfikir, bila beli perfume ni, ori ke tak perfume ni?
Betul ke yang ni yang ORI dari Freshlah?

Pernah kan? Jom tengok ciri-ciri Freshlah yang perlu freshlover tahu โค๏ธ

๐Ÿ“Œ Kotak Freshlah Perfume dicetak menggunakan teknologi laser printing yang berkualiti tinggi (teknologi printing terkini)
๐Ÿ“Œ Kotak Freshlah 3D .. Perasan tak bila pegang kotak Freshlah Perfume ni kita dapat rasa design timbul-timbul ..
๐Ÿ“Œ Kotak Freshlah Perfume 30ml ada safety lock ๐Ÿ”’
๐Ÿ“Œ Stiker Original ditampal di bahagian belakang kotak beserta Running Number yang berbeza setiap unit..

Ada banyak lagi ciri-ciri Freshlah Perfume yang unik .. Tapi penting untuk freshlover tahu ciri-ciri Freshlah Perfume yang Ori ๐Ÿ˜˜

Disediakan oleh : Team Freshlah HQ

01/10/2021

Nak lanje testimoni customer ni๐Ÿ˜ธ da repeat Kali ke 3 customer gurl tau tpi dia s**a bau perfume eroz SBB dia kata X fening and tahan lama melekat gitew ๐Ÿคฃ Saiya tidak tipu bila da Cuba pasti may lagi๐Ÿ‘

Photos from arynarynn's post 23/09/2021

Alhamdulilah selamat mendarat alhamdulilah customer s**a lagi lagi kalini customer special my lovely PSS teacher huhu TQ . sesiapa Yang NK freshlah buat gift atau buat hadiah anything come DM me harga bole nego ๐Ÿ‘

20/09/2021

Packaging part 1 stay tune ๐Ÿ’—

19/09/2021

Kenapa Perlu try FRESHLAH..
Kualiti Setanding ORI.. tapi murah.. RM9.00 dah dapat.. nak murah Cemana lagi kan๐Ÿคฃ

19/09/2021

Alhamdulilah done cod fresh air honeydew and fresh air lily๐ŸŒป alhamdulilah thanks sis repeat order. Fresh air for making your car more better wahahah lai spe mau grab DM sis sementara Stok Masih ada๐Ÿ”ฅโค๏ธ

17/09/2021

Freshlah perfume mewarnai hidupmu ๐Ÿ˜ฝ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

11/09/2021

Hari NIE kita try pakai ni.. cicilala kata sedap.. masa first pengeluaran dia tapau 2 Botol 30ml.. kawan office tapau satu.. feedback dia.. dia kata macam passion fruit... Yang ni paling laris terus sold out.. Let's try now!

09/09/2021

Hari ni pakai perfume Carolina Herrera VIP 212.. dari pagi sampai sekarang still melekat.. walaupun dah Amek air sembyg dua kali.. Ade lagi bau dia Kat lengan

Photos from arynarynn's post 02/09/2021

For men Yang s**a sport Yana suggest amik miyaki ๐Ÿ˜Š Poco INVENTUS ๐Ÿคฃbut I personally love Dior savage ๐Ÿ”ฅ

Thank you trust freshlah perfume ๐Ÿ”ฅ

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kuala Lumpur?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address

Kuala Lumpur