18/07/2020
[ πΏπππππ ππππΏπππΌ ππππ ]
Ada 4 jenis baju yg kami sediakan
~ T-shirt lengan pendek
~ T-shirt lengan panjang
~ T shirt berkolar
~ T-shirt muslimah
*Semua nie utk kwn2 telaga yg disayangi.
Jangan lupa grab promo launching utk 100 org yg trawal kalo x mau mnyesal seumur hidup..
18/07/2020
[ GRAND LAUNCHING MERDEKA SIRI 2020 ]
Hari yg ampa tunggu2 dh tiba. Hari nie kita officialy launch baju baju Merdeka Siri.
Untuk 100 org trawal sahaja akan dpt harga promo promo nie. Sapa lambat melepas laπ.
Kalo ampa x mau trlpas promo special nie baik ampa dm insta n fb Telaga cpat2. Ingat, utk 100 org ja tau.
17/07/2020
[ π πππ₯π ππππ ]
" Weyh apa yg kecoh sgt nie? Esok ada apa? Apa yg x sabaqnya? Bgtau la weyhh aku x mau ketinggalanπ"
Baik ampa bgtau semua family, sepupu sepapat, member, jiran, ketua kampung semua pasai baju Siri Merdeka nie. Kalo x brsedia la mengadap amarah depa naty. Mau 7 keturunan ampa depa palau natyπ.
STAY TUNED FOR TOMORROW π
16/07/2020
[ π βπΈβπ ππΈπΎπ ]
Ampa sabaq sat nah, lagi 2 hari ja kami nak launching dh Merdeka Version. π€©
Sempena launching nie kami ada buat promo tau. Kalo ampa nak tau apa dia, ampa set date 18/7 nie mai usha ig ..sapa yg x follow lagi bleh follow kπ
11/07/2020
ADA APA DENGAN MERDEKA??π€
Pssstt gaiss ampa ada dgar cerita x kata telaga nak release baju baru? Depa kata sempoi.π€
X pa kita tunggu ja k. Sbb sbelum2 nie design sempoi so kali nie mesti lagi sempoi kan.
X sabaq rasanya nak tunggu design TELAGA nieπ
07/07/2020
[ PROMO SPECIAL 7/7 B.T.S ]
Dok ingat lazada n shopee ja ada sale 7/7 nie, baju BTS pon ada jgak.
Aritu ramai yg komplen kata promo launching sat sgt, so kami nak bg lagi sekali promo manja2 kat ampa utk 2 hari nie.
Mai dekat, mai rapat jgn malu2, kita ejas bg jadi. π
07/07/2020
KAMI X MAU KENA MARAH DHπ£
Sebelum nie ramai wanita melayu trakhir marah kami, katanya kami x layan prmpuan buat baju laki ja.
Ini kali kami nak bgtau yg kami x lupa prmpuan cuma x tringat ja arituπ
.
So sempena 7.7 nie kami pon nak tunjukla kecintaan kami kepada makhluk yg bernama wanita nieπ₯°.
Kalo nak dm ja tp jgn ngorat plak naty ada yg marahπ€
07/07/2020
NAMPAK STYLE LAH BAJU BTS NIE.
skali tgok biasa ja tp brkali2 tgok trgoda plakπ. Nampak sempoi bergaya pakai baju nie.
Laki kalo pakai pi mall jaga2, takut balik rumah ramai wanita dok follow blakangπ€.
Ada promo 7/7 plak hari nie, nmpak lg sempoi la baju nieπ€©
23/06/2020
AYUH, KEMBALI KE SEKOLAH!!!
Seyes la ada Promo sempena bukak sekolah esokπ±??
Nak tau x promo apa? DM ja naty kita bisik2..jgn habaq kat org tau naty depa berebutπ€
Kalo nak berebut jgak tekan ja link kat bio. Naty kita ejas la mcm manaπ
10/01/2020
10/01/2020
Alhamdulillah setel hantar baju kat customer tdπ..customer pon happy sbb baju smpai cepat..
Kalo ampa ada buat baju rewang, family day, baju sublimation pon bleh ampa bleh dm atau wassap
0183254745-fahmi πβοΈ @ Kampung pelet Bukit Mertajam