Match එකටම සෙට් උන හොදම slow 🥎 💥🏏
Cricket Vibe Lanka
� Passion. Power. Friendship. #CricketLife�
Keeper busy 😂❤️🏏
😂 ආයෙ ඉතිං චාන්ස් නෑ සුද්දා 🏏❤️
ඉදලා ඉදලා Bat කරපු පලවෙනි බෝලෙම කුරුවක් සෙට් උනාම 😒🥎🏏
❤️🥎🏏
Lec ඉවර උන ගමන් කොල්ලො ආසාවෙන් එන්න බලන් ඉන්න තැන 🥺❤️🏏
හවසට කොල්ලන්ගෙ විනෝදෙ ❤️😘
(Follow park dala set wenna )
゚viralシ
bowlersl කරන්නෙ ball කරන එකම විතරක් නෙවෙයි 💥🏏😳
උබලගෙ සෙට් එකෙත් ඉන්නවද හදිසියෙන් ඇවිල්ලා බෝලෙ ටීක් වෙන්න ගහන එකෙක් mention කරන් පලයං 🏏❤️💥
Click here to claim your Sponsored Listing.